Silti jäitä hattuun, ettei tule isoa pettymystä. Kannattaa muistaa, kuinka kaukaa sitä ollaan tähän asemiin tultu. Helvetin hienoa jo se, ettei kausi pääty runkosarjaan.Kyse oli joukkueista, ei yksittäisistä pelaajista.
Mosekselta jäänyt D-vitamiinit ja maidot juomatta? Heikkoa tekoa jos tuollaisesta taklauksesta menee rikki.
Porilaiset hyviä voittajia tai jotain?
Itsestä tuntuu, että pata pelaa parhaat pelinsä liian aikaisin.
Vittu tässä mitään sääliä tarvi tuntea tai antaa, kunnolla kakkoseen vaan!
Runkosarja ja ensimmäinen playoff-kierros ainakin ja todennäköisesti toinenkin. Kyllä tavallisesta solisluumurtumasta pitäisi 7 viikossa toipua niin sopivasti ehtii finaaleihin intoa täynnä ratkomaan. Jos siis Jokerit finaaleja pelaa.
Ville Viitaluoma järjestyksenvalvojalle: "Jos vielä kerran penkin takaa katsomosta huutavat mulle, niin heitän mailalla niitä."
Väärä ammatinvalinta?
Ville Viitaluoma järjestyksenvalvojalle: "Jos vielä kerran penkin takaa katsomosta huutavat mulle, niin heitän mailalla niitä."
Väärä ammatinvalinta?
2. Keränen taklaa hoippuvaa Saarenheimoa ikävästi, ja tämä kostaa vetämällä mailalla niskaan, molemmille 2min
SM-liiga - Illan erikoinen II 23.2.2013 | Nelonenpro.fi
Vielä olisi mukava saada Pikkaraisen taklaus kiekottomaan Humliin.
Tekikö Heinäsen Jokke joskus hatun Ässiä vastaan Lukko paidassa? ...voin muistaa ihan omianikin, mutta ehkä Elo nyt kuittasi tuon nöyryytyksen.
Kieltämättä melkein 2p/o tahdilla pelaaminen tämän vuoden puolella on huonon joukkueen merkki. Länsirannikon tietäjille faktat haltuun.