Otteluseuranta (SaiPa)

  • 353 841
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
Ei muuta kuin pelaamyynnit käyntiin. Vetäköön tammenkasvattaja kauden loppuun ja sitten uutta miestä tilalle.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Tää on tuttua kyl Tapparan osalta Turun peleistä. Onhan hienoa peliä heiltä. Ei kyl tarvinnu erityisen hyvä olla tänään.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tää oli taas niin helppo voitto Tapparalta. Haukotellen tulivat ja haukotellen lähtivät. Nuijivat heikon SaiPan. Kaikki tiesivät tämän etukäteen. Mua alkaa hävettää. Tää ei voi ikuisuuksiin jatkua näin.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo matsi ratkesi Kurosen samperin tyhmiin jäähyihin. Kolme korkeaa mailaa ja tappara naulasi ottelun. Siinä meni sitten tunnelmat kaikilla. Eipä Lehterä noille mitään mahda.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo matsi ratkesi Kurosen samperin tyhmiin jäähyihin. Kolme korkeaa mailaa ja tappara naulasi ottelun. Siinä meni sitten tunnelmat kaikilla. Eipä Lehterä noille mitään mahda.
Joo mutta mitä vittua nuo pelaajat typerehtivät? Tulisiko mieleen, että Rautakorven Tapparassa joku mulkero ottaisi 8 min korkeista mailoista? Tykkään Kuroselta mutta tänään ei jätkällä sujunut. On ollut kyllä monessa pelissä hyvä aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Mitenhä nää käsittelee nää tappiot? Tuntuu, et kannattajat menettää yöunet ja repii hiukset. Näil varmaa mamma tekee palautumispastat ja katotaa jakso Vain Elämää, jääpusseja ei tänään tarvitakaan.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo matsi ratkesi Kurosen samperin tyhmiin jäähyihin. Kolme korkeaa mailaa ja tappara naulasi ottelun. Siinä meni sitten tunnelmat kaikilla. Eipä Lehterä noille mitään mahda.
Totta kai ratkesi ja sellaista sattuu. Ei tässä kukaan taida negailla itse tappiosta vaan siitä että tuossa pelissä ei ole tällä hetkellä toivon kipinääkään. Jotain reagointia tarvitaan välttämättä. Jotta pelaajienkin itse luottamus palautuisi.
 

Bacon

Jäsen
Mä en kyllä tiedä uskaltaako tässä Ikoselle hirveästi onnistumisia toivoa. Sitten tehdään hätäpäissään sille ensi kaudelle sopimus ja lopulta pakisto näyttää samalta kuin tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös