kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
KooKoota vastaan todettiin että 0-5 -tappio ja "tänään emme olleet luottamuksenne arvoisia". Innolla odotan mitä tänään keksitään.
Jos ei ensi viikolla tule toimistolta actionia niin lähetän kausikorttini Markkaselle postissa.Olisiko aika järjestää kausikorttien jäälleviskomistilaisuus?
Riikola on ainakin päässyt käyttämään vahvuuksiaan: pitkää kiekkoa ja huitomistaMonta onnistunutta lähtöä omista tänään niin että päästään vastustajan alueelle? Tuntuu katkeavan tohon keskelle viimeistään, usein toki kiekko menetetään jo omalla alueella
Saattaisi enemmän herätellä kun suorassa lähetyksessä tulisi posti perille...Jos ei ensi viikolla tule toimistolta actionia niin lähetän kausikorttini Markkaselle postissa.
Sitäkös ovatkin treenanneet. No ilmankos.Hyvin muodostivat kättelyjonon!
Mua hävettää ylpeästi, sillee keltamustasti.Mua alkaa hävettää.
KooKoota vastaan todettiin että 0-5 -tappio ja "tänään emme olleet luottamuksenne arvoisia". Innolla odotan mitä tänään keksitään.
Osa tais niiatakin tai jotain vastaavaa.Sitäkös ovatkin treenanneet. No ilmankos.
Joo mutta mitä vittua nuo pelaajat typerehtivät? Tulisiko mieleen, että Rautakorven Tapparassa joku mulkero ottaisi 8 min korkeista mailoista? Tykkään Kuroselta mutta tänään ei jätkällä sujunut. On ollut kyllä monessa pelissä hyvä aiemmin.Kyllähän tuo matsi ratkesi Kurosen samperin tyhmiin jäähyihin. Kolme korkeaa mailaa ja tappara naulasi ottelun. Siinä meni sitten tunnelmat kaikilla. Eipä Lehterä noille mitään mahda.
Totta kai ratkesi ja sellaista sattuu. Ei tässä kukaan taida negailla itse tappiosta vaan siitä että tuossa pelissä ei ole tällä hetkellä toivon kipinääkään. Jotain reagointia tarvitaan välttämättä. Jotta pelaajienkin itse luottamus palautuisi.Kyllähän tuo matsi ratkesi Kurosen samperin tyhmiin jäähyihin. Kolme korkeaa mailaa ja tappara naulasi ottelun. Siinä meni sitten tunnelmat kaikilla. Eipä Lehterä noille mitään mahda.