Suurin jännitys huomiselle on siinä, paljonko Veikkaus uskaltaa HIFKin voitolle antaa kerrointa.Se voi olla huomenna huikeaa viihdettä, kun HIFK takoo ensimmäiseen 10 minuuttiin 4- tai 5-0 ja sitten odotellaan, että 60 minuuttia tulee täyteen.
Suurin jännitys huomiselle on siinä, paljonko Veikkaus uskaltaa HIFKin voitolle antaa kerrointa.Se voi olla huomenna huikeaa viihdettä, kun HIFK takoo ensimmäiseen 10 minuuttiin 4- tai 5-0 ja sitten odotellaan, että 60 minuuttia tulee täyteen.
Se voi olla huomenna huikeaa viihdettä, kun HIFK takoo ensimmäiseen 10 minuuttiin 4- tai 5-0 ja sitten odotellaan, että 60 minuuttia tulee täyteen.
Joo oli se hiukan. Mutta se varmaan vaan johtuu siitä, että tuomarit eivät enää sorra SaiPaa samalla tavalla.Koskisen selostuksessa tuomarilinja oli varmaan kuitenkin tasapuolisempi kuin takavuosina?
Eivät edes tuomarit viitsi potkia ruumista...Joo oli se hiukan. Mutta se varmaan vaan johtuu siitä, että tuomarit eivät enää sorra SaiPaa samalla tavalla.
Tuohimaa loukkaantuu lämmittelyssä ja Lundell maaliin. Seurauksena kaikkien aikojen vanhin? nollapelin pelannut maalivahti.Mainiota vittuilua tuo Lundelin komennus luukulle. Hyvä SaiPa!
Onkohan tämä Rikkilä samanlainen legenda kuin IFK:n vanha apuvalmentaja Kai Rautio? Onko Hugo Rikkilää edes olemassa? Tietääkö kukaan, että kuka Hugo Rikkilä on? Onko kukaan koskaan nähnyt Hugo Rikkilää? Itse alan kääntymään sen puoleen, että kyseessä on joku satuhahmo.Näköjään pelataan 5 pakilla. Rikkilä ei ainakaan vielä käynyt kentällä.
Rikkilä ei ainakaan vielä käynyt kentällä.
Onkohan tämä Rikkilä samanlainen legenda kuin IFK:n vanha apuvalmentaja Kai Rautio? Onko Hugo Rikkilää edes olemassa? Tietääkö kukaan, että kuka Hugo Rikkilä on? Onko kukaan koskaan nähnyt Hugo Rikkilää? Itse alan kääntymään sen puoleen, että kyseessä on joku satuhahmo.
Kiva tietää, että kyseinen kaveri on oikeasti olemassa. Ei kai tässä mitään negaatiota ole. Tähän SaiPan nykytilanteeseen voi suhtautua joko vittuuntumalla tai huumorilla. Itse olen ainakin päättänyt valita jälkimmäisen vaihtoehdon.Aika monta kertaa tuota on päässyt katsomaan myös Kisapuistossa. Miksi negaatio? Koska Espoosta alunperin?
Kiva tietää, että kyseinen kaveri on oikeasti olemassa. Ei kai tässä mitään negaatiota ole. Tähän SaiPan nykytilanteeseen voi suhtautua joko vittuuntumalla tai huumorilla. Itse olen ainakin päättänyt valita jälkimmäisen vaihtoehdon.