Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
KHL:ssä tämäkin asia on kunnossa.Harmi kun ei voi vaihtaa valmentajaa kesken ottelun...
KHL:ssä tämäkin asia on kunnossa.Harmi kun ei voi vaihtaa valmentajaa kesken ottelun...
Äläs nyt, onhan SaiPalla enemmän vetoja kuin sarjajumbolla maaleja!0-3 :-) SaiPa on aivan TÄYSI VITSI!!! VITTU JOS ETTE TOIMISTO SAATANA REAGOI JOTENKIN!!!!
Ei ne Lehterän potkut tuo kokoonpanoon yhtään lisää pelaajaa. Olisi pitänyt reagoida jo aiemmin. Miten voi kuvitella voittavansa ottelua, jos ei saada edes kiekkoa saati vetoja vastustajan maalia kohti.
Nyt parhaat pelaajat myyntiin ja nuorille peliaikaa. Kausien välissä kunnon tuuletus ja aloitetaan taas nollista ensi kaudella.
Olen oikeasti valmis heittämään kausikortin kentälle.
Itsekin olisin, se vain olisi ainoa syy tulla hallille näillä peliesityksillä.Olen oikeasti valmis heittämään kausikortin kentälle.
Heitä! Olis jotain mielenkiintosta katottavaa tässä pelissä.Olen oikeasti valmis heittämään kausikortin kentälle.
Näillä otteilla hallilla? Kalsarit jalassa kotona. Olutta onHeitä! Olis jotain mielenkiintosta katottavaa tässä pelissä.
Ei ne Lehterän potkut tuo kokoonpanoon yhtään lisää pelaajaa. Olisi pitänyt reagoida jo aiemmin.
1+.
Näin ulkopuolelta katsottuna siis.
Mistä sijoista tuolla rosterilla edes pitäisi pelata?
Älä nyt sit laita tollasta teaseria tänne, jos et ees oo siel! Menet hallille, heität kortin ja kalsarit noille "taiteilijoille".Näillä otteilla hallilla? Kalsarit jalassa kotona. Olutta on
Yksikään liigarosteri ei ole kuitenkaan niin huono, että 0-3 kotona sarjajumboa vastaan kahden erän jälkeen olisi hyväksyttävä tilanne, imo.Mistä sijoista tuolla rosterilla edes pitäisi pelata?
Kourallinen tammenterhoja perään?Älä nyt sit laita tollasta teaseria tänne, jos et ees oo siel! Menet hallille, heität kortin ja kalsarit noille "taiteilijoille".
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten mitäs mä näistä tiedän. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.On hyvin helppo veikata, että SaiPa ei voita yhtään ottelua enää Lehterän alaisuudessa.