heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Näillä otteilla hallilla? Kalsarit jalassa kotona. Olutta onHeitä! Olis jotain mielenkiintosta katottavaa tässä pelissä.
Näillä otteilla hallilla? Kalsarit jalassa kotona. Olutta onHeitä! Olis jotain mielenkiintosta katottavaa tässä pelissä.
Ei ne Lehterän potkut tuo kokoonpanoon yhtään lisää pelaajaa. Olisi pitänyt reagoida jo aiemmin.
1+.
Näin ulkopuolelta katsottuna siis.
Mistä sijoista tuolla rosterilla edes pitäisi pelata?
Älä nyt sit laita tollasta teaseria tänne, jos et ees oo siel! Menet hallille, heität kortin ja kalsarit noille "taiteilijoille".Näillä otteilla hallilla? Kalsarit jalassa kotona. Olutta on
Yksikään liigarosteri ei ole kuitenkaan niin huono, että 0-3 kotona sarjajumboa vastaan kahden erän jälkeen olisi hyväksyttävä tilanne, imo.Mistä sijoista tuolla rosterilla edes pitäisi pelata?
Kourallinen tammenterhoja perään?Älä nyt sit laita tollasta teaseria tänne, jos et ees oo siel! Menet hallille, heität kortin ja kalsarit noille "taiteilijoille".
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten mitäs mä näistä tiedän. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.On hyvin helppo veikata, että SaiPa ei voita yhtään ottelua enää Lehterän alaisuudessa.
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten emmä näistä tiedä. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.
Tiedän että kesken kauden kenkiminen on kovin epäsaipamaista, mutta kun laskujeni mukaan SaiPan edelliset seitsemän peliä meneillään oleva siis mukaan lukien on tahkottu nyt hulppealla maalierolla 9-31, niin millaisia tuloksia loppukaudesta on näistä lähtökohdista odotettavissa Tertsin alaisuudessa? Mun lemmikkikoirakin olisi hyödyllisempi SaiPan penkin takana. Ja mulla ei edes ole lemmikkikoiraa.Itse toivon että Terolla ei seuraavaan kauteen lähdetä. Kesken kauden potkuihin ei usko ja toivo riitä.
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten mitäs mä näistä tiedän. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.
En usko että Markkanen suostuu myöntämään virheensä jatkosopimuksen muodossa. Syy laitetaan huonolle tuurille ja loukkaantumisille ym odottamattomille ongelmille.Tiedän että kesken kauden kenkiminen on kovin epäsaipamaista, mutta kun laskujeni mukaan SaiPan edelliset seitsemän peliä meneillään oleva siis mukaan lukien on tahkottu nyt hulppealla maalierolla 9-31, niin millaisia tuloksia loppukaudesta on näistä lähtökohdista odotettavissa Tertsin alaisuudessa?
Tuo Persson on muuten uskomattoman kädetön, ei pysty tekee kiekolla mitään. Miten se teki ne 10 maalia?!
Se tulee olemaan herkkä hetki, kun SaiPa seuraavan kerran pelaa jääkiekon näköistä jääkiekkoa. Olen varmasti huuli pyöreänä. En nimittäin muista miltä se näyttää.On tuo huvittavan näköistä. Hyökkääjät odottavat syöttöä tekemättä mitään ennalta arvaamatonta. Sitten kun sille ainoalle "vapaana" neljän keskellä olevalle syötetään, niin ainoa ratkaisu on roikkukiekko päätyyn. Ja myöhässä perään.
Kyllä se laukoa osaa ja hakata kiekkoja sisään maalin edestä. Nyt ei vaan päästä noihin tilanteisiin.Tuo Persson on muuten uskomattoman kädetön, ei pysty tekee kiekolla mitään. Miten se teki ne 10 maalia?!