Otteluseuranta (SaiPa)

  • 354 529
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Onkohan tämä Rikkilä samanlainen legenda kuin IFK:n vanha apuvalmentaja Kai Rautio? Onko Hugo Rikkilää edes olemassa? Tietääkö kukaan, että kuka Hugo Rikkilä on? Onko kukaan koskaan nähnyt Hugo Rikkilää? Itse alan kääntymään sen puoleen, että kyseessä on joku satuhahmo.

Aika monta kertaa tuota on päässyt katsomaan myös Kisapuistossa. Miksi negaatio? Koska Espoosta alunperin?
 

Barney

Jäsen
Aika monta kertaa tuota on päässyt katsomaan myös Kisapuistossa. Miksi negaatio? Koska Espoosta alunperin?
Kiva tietää, että kyseinen kaveri on oikeasti olemassa. Ei kai tässä mitään negaatiota ole. Tähän SaiPan nykytilanteeseen voi suhtautua joko vittuuntumalla tai huumorilla. Itse olen ainakin päättänyt valita jälkimmäisen vaihtoehdon.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kiva tietää, että kyseinen kaveri on oikeasti olemassa. Ei kai tässä mitään negaatiota ole. Tähän SaiPan nykytilanteeseen voi suhtautua joko vittuuntumalla tai huumorilla. Itse olen ainakin päättänyt valita jälkimmäisen vaihtoehdon.

Juu huumoria ja masokismia tää vaatii. Mutta kai junnuille pitää edes vähän antaa siimaa, olivat mistä vaan.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Olihan kova suoritus pysyä nollilla eka erä. Toki IFKllakin näyttää olevan pahasti takki auki. Ei mitään kunnon paikkoja syntynyt.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tää Telian erätauko-sisältö on huikeeta katsottavaa. Ois varmaan pitänyt skipata ottelu, mutta annoin 0-0 ekan erän ansiosta mahdollisuuden.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Jahas, yllätyksekseni peli oli vielä 0-0 kun saavuin nyt telkun ääreen. Tulin olemaan aina tukena tänne näin. Kollaa kestää + tammi taipuu vaan ei katkea.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Haha, tämä on kuin Santasen kaudella Ässiä vastaan. Andylle nolla torjuntaa ja sitten eka veto sisään. IMURIIIIIIIII.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kaveri on ihan rotsi auki, kohta kuuluu roisk meidän ketsuppipullosta. Sit painetaan loppukausi voitosta voittoon ja laitetaaaaannnnn...liiga seekaisin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös