Joo, en katsonut uusintaa, mutta syvyyssuunnan liikkuminen on niin jäätävän heikkoa NHL-tasolle että joutuu jatkuvasti torjumaan kilvellä ja räpylällä ja silloin tällaisia menee. Pricella ne tulevat mahaan, koska hän ehtii peittämään kutia.Otti aika inhan pompun matkalla maaliin. Ei ehkä kuitenkaan niin paha imu kuin aluksi näytti.
Joo, en tätä kiellä. Tosin tuosta maalista mun on vaikeaa syyttää Hammondia, koska tilannetta ei olisi alkujaankaan syntynyt ilman sitä syötön mullimista. Yhden hyvän torjunnan jälkeen tuli heikompi pelaaminen, mutta helppo tuo kuti ei ollut. Price on tossa sarjassa se viimeinen eron tekevä juttu, muutoin on ollut yllättävän tasaista.Joo, en katsonut uusintaa, mutta syvyyssuunnan liikkuminen on niin jäätävän heikkoa NHL-tasolle että joutuu jatkuvasti torjumaan kilvellä ja räpylällä ja silloin tällaisia menee. Pricella ne tulevat mahaan, koska hän ehtii peittämään kutia.
Olen (ehkä) ylikriittinen maalivahtipelin suhteen, sen myönnän.Joo, en tätä kiellä. Tosin tuosta maalista mun on vaikeaa syyttää Hammondia, koska tilannetta ei olisi alkujaankaan syntynyt ilman sitä syötön mullimista. Yhden hyvän torjunnan jälkeen tuli heikompi pelaaminen, mutta helppo tuo kuti ei ollut. Price on tossa sarjassa se viimeinen eron tekevä juttu, muutoin on ollut yllättävän tasaista.