Mainos

Otteluseuranta pe-la yö 18.4.2015

• 10 458
  • 190

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Otti aika inhan pompun matkalla maaliin. Ei ehkä kuitenkaan niin paha imu kuin aluksi näytti.

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Valko-Venäjän loikkarin huonoksi (ansaitusti) haukuttu laukaus uppoaa Hammondille jostain hämärästä raosta!

Ei ne helpolla tulleet, mutta voitot ovat 2-0 "kuten pitikin". Hyvä lähteä vierasotteluihin suht paineettomasta tilasta. Pelaamisen tasoa vielä pieni napsu parempaan/huolellisempaan suuntaan, niin eiköhän tuosta ihan hyvä tule. Tokarskia ei tarvitse laittaa ainakaan maaliin, hän on hävinnyt omalla panokseen vierasmatseja (myös Ottawaa vastaan) tällä kaudella jokusen liikaa!

Snagari

Jäsen
Otti aika inhan pompun matkalla maaliin. Ei ehkä kuitenkaan niin paha imu kuin aluksi näytti.
Joo, en katsonut uusintaa, mutta syvyyssuunnan liikkuminen on niin jäätävän heikkoa NHL-tasolle että joutuu jatkuvasti torjumaan kilvellä ja räpylällä ja silloin tällaisia menee. Pricella ne tulevat mahaan, koska hän ehtii peittämään kutia.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, en katsonut uusintaa, mutta syvyyssuunnan liikkuminen on niin jäätävän heikkoa NHL-tasolle että joutuu jatkuvasti torjumaan kilvellä ja räpylällä ja silloin tällaisia menee. Pricella ne tulevat mahaan, koska hän ehtii peittämään kutia.
Joo, en tätä kiellä. Tosin tuosta maalista mun on vaikeaa syyttää Hammondia, koska tilannetta ei olisi alkujaankaan syntynyt ilman sitä syötön mullimista. Yhden hyvän torjunnan jälkeen tuli heikompi pelaaminen, mutta helppo tuo kuti ei ollut. Price on tossa sarjassa se viimeinen eron tekevä juttu, muutoin on ollut yllättävän tasaista.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vähän ollut ikävä tuota #88:n henkilökohtaista taitoa. Siinä oli viitteitä siitä omasta pelistä.

Snagari

Jäsen
Joo, en tätä kiellä. Tosin tuosta maalista mun on vaikeaa syyttää Hammondia, koska tilannetta ei olisi alkujaankaan syntynyt ilman sitä syötön mullimista. Yhden hyvän torjunnan jälkeen tuli heikompi pelaaminen, mutta helppo tuo kuti ei ollut. Price on tossa sarjassa se viimeinen eron tekevä juttu, muutoin on ollut yllättävän tasaista.
Olen (ehkä) ylikriittinen maalivahtipelin suhteen, sen myönnän.

Patrick Kanelta täyttä showtimea äskeinen vaihto, mies alkaa löytämään pelivireensä.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOOOM SHARP! AI ETTÄ MÄ TYKKÄÄN TÄST KOLMOSKENTÄSTÄ!

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Canucks pöllyttää Flamesia. En mä tollasta halua kattoo, rupeaa vaan harmittamaan. Ehkä sitä vois vihdoin nukkua :D

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olipahan komea maali. Josi on kyllä huikea.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Fiksu kähinä Shawlta. Vielä kun koko viisikko lähti messiin. Juuri näin kannattaa reagoida vastustajan pukkarimaaleihin!

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samalla Higgins pamauttaa 2-0 Nuckseille. Ihan kotijengien pelejähän nämä Game 2set tuntuu olevan. Saas nähdä miten Wild laittaa illalla kampoihin vihaiselle nuottiryhmälle...

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää pelisilmää Quennevilleltä laittaa Shaw sekä Bickell ottamaan viimeinen alotus. Kyllä noissa se sytyselementti on. Ei kai tossa voi sitä ainakaan menettää?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy