Artturenos
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Jotain hyvää tässä tosiaan että Darling varmasti on seuraavassa in. Onhan toi Crawford sysi paska!
Ainakin voi olla melko varma siitä, että tämä siivittää Predsit pommittamaan Darlingia kiekkojen lisäksi sanoilla ja varmaan myös fyysisyydellä. Jos on joku keino saada junnurookieveskarin pää pehmenemään, Predatorsien kaltainen jengi kyllä käyttää sen.Tätä mä just pelkäsin tässä sarjassa eniten. Mulla on kyllä luottoa Darlingiin ja ensimmäisen matsin perusteella pystyy kantamaan joukkueen tästä sarjasta läpi, mutta onko tämä sitten liikaa hänelle.
Ainakin voi olla melko varma siitä, että tämä siivittää Predsit pommittamaan Darlingia kiekkojen lisäksi sanoilla ja varmaan myös fyysisyydellä. Jos on joku keino saada junnurookieveskarin pää pehmenemään, Predatorsien kaltainen jengi kyllä käyttää sen.
NBCsn:n selostajat veikkaavat Coreyn aloittavan sunnuntaina. Rehellisesti oon ehkä jopa samoilla linjoilla, että niin tulee tapahtumaan, mutta tällä hetkellä en sitä toivo.
Pitkällä aikavälillä en usko että kannattaa lähteä kauteen Darling ykkösenä. En kuitenkaan tosiaan sulkisi pois sitä vaihtoehtoa, että tästä mentäisiin jatkoon ilman Crowfordia, mutta silti veikkaan että sillä mennään.Toki, mutta ainakin Scottilla on ainakin vielä pää kovana, toisinku tällä meidän ykkösmaalivahdilla. Lähteekö kesällä, kun Darling ottaa tästä ykkösmaalivahdin paikan ja vie tästä sarjasta ja baana on auki? Tällä hetkellä mä rukoilen tätä skenaariota.
Ton nyt pitäisi olla aika selvää, että Crawford aloittaa myös Game 3:n. Tässä vaiheessa kautta ei heitetä pitkin kautta joukkuetta kantanutta ykkösvahtia bussin alle yhdestä, eikä edes kahdesta epäonnistumisesta.NBCsn:n selostajat veikkaavat Coreyn aloittavan sunnuntaina. Rehellisesti oon ehkä jopa samoilla linjoilla, että niin tulee tapahtumaan, mutta tällä hetkellä en sitä toivo.
Pitkällä aikavälillä en usko että kannattaa lähteä kauteen Darling ykkösenä.
Ton nyt pitäisi olla aika selvää, että Crawford aloittaa myös Game 3:n. Tässä vaiheessa kautta ei heitetä pitkin kautta joukkuetta kantanutta ykkösvahtia bussin alle yhdestä, eikä edes kahdesta epäonnistumisesta.
Yksi sauma tulee vielä, sen jälkeen voi alkaa harkitsemaan mahdollisuuden antamista Darlingille.
High risk - high reward.
Lähtihän Duckskin tähän kauteen Andersen - Gibson -kaksikolla. Eli periaatteessa hyvä tandem voisi toimia. Kieltämättä Crowford on monella tapaa kuten Marc-Andre Fleury. Liian arvaamaton tasoltaan suhteessa liksaansa. Tämä peli oli suorastaan vielä kauheampi kuin edellinen.