No on ollut. Voiko tuollaisen pelin jälkeen yksikään valmentaja olla tyytyväinen. 7 maalia omiin ja joukkueen mvp sekä yksi tärkeimmistä pakeista päätyovista loikkien takia ulos.Onko Nykänen ollu ikinä tyytyväinen mihinkään?
Eiköhän tuo tykkää lasagnesta. Olivatko SaPKo-KiVa ottelun maalivahdit ottelua alkaessa päissään? Hyvin ottivat koppia.Onko Nykänen ollu ikinä tyytyväinen mihinkään?
No on ollut. Voiko tuollaisen pelin jälkeen yksikään valmentaja olla tyytyväinen. 7 maalia omiin ja joukkueen mvp sekä yksi tärkeimmistä pakeista päätyovista loikkien takia ulos.
Pitää ilmeisesti katsoa haastattelut uudestaan, kun mun mielestä on aina vastustajaa onnitellut vaikka itse olisi sössitty pisteitä.Ne pelit mitä nähnyt niin aina kitisee vähintänä tuomareista tai vastustajasta.
mietin tos samaa ku Sorza, että enpä ole hänen kuullut kyllä vastustajasta kitisevän, vaan aina rehdisti onnitellut vastustajaa voitsota. Toisin ku SaPkon vastustajien valmentajat harvoin olen kuullut onnittelevan SaPKoa..Olisi pitänyt tarkentaa että tätä peliä mukaan laskematta. Ne pelit mitä nähnyt niin aina kitisee vähintään tuomareista tai vastustajasta.
Vähän helposti meni.TUTO aloittanut hyvin ja ensimmäinen laukaus omaan päähän 1-0. Raskasta on taas.
Ensin ei vihelletä mistään ja sitten tuommonen jäähy. Lähtee vielä todella pahasti tuomareilta lapasesta jossain vaiheessa tää peliVoi ristus mikä jäähy Ketterälle Kokkolassa.
Oli pakko karsastaa tuomarit ja ainakin Hyvärinen on kuopiolainen KalPan kasvatti. Tuskin kumminkaan vaikuttaa tuomarointiin.Keitä muuten ovat nuo pelin tuomarit. Savostako kotoisin?