Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
En taaskaan keksinyt yhtään syytä puheluun. Voisi tuomarit vähän edes luottaa silmiinsä, kun ei mitään protestointiakaan näkynyt.
Ihmettelin samaa. Maalivahti kaatui omia aikojaan eikä Virtanen ollut lähelläkään häntä. Epävarman tuntuinen tuo Hokki-vahti Koivisto.En taaskaan keksinyt yhtään syytä puheluun. Voisi tuomarit vähän edes luottaa silmiinsä, kun ei mitään protestointiakaan näkynyt.
Runkosarja on pitkä opintoprosessi ja ainakin keskiviikosta on opittu ainakin, että kivempaa itse olla hereillä kunnolla, kun Kiekko-Pojat iski ekan erän viimeisille parille minuutille 2 ja toisen erän ekalla sen kolmannen maalinSaPKon pelaajat ovat sisäistäneet kiekkototuuden, erän alut ja loput ovat tärkeitä. Ensimmäinen maali ajassa 0:09 ja toinen maali 19:55.
TuTo on ollut surkea tänään. Paljon on sen pelin taso laskenut eilisestä.
Hyvä kysymys? Oli niin sukka ettei olisi tarvinnut kentälle päästää. Siiki ei tosin ole ainoa joka kärsii TUTO-syndroomasta.Miksi Siiki ei TuTossa pelannut tuolla tavalla?
Yleensä vetävät todella törkeästi kotiinpäin. Ehkä tasoittelevat vuosien saldoa.Paljon olen seurannut tätä lajia, mutta koskaan ei tuomari toiminta ole ollut tämmöistä Kajaanissa, vaikka Hokki johtaa, niin kyllä tuomarit tekevät kaikkensa, että kotijoukkue ei voittaisi, ei ymmärrä,..?
Ahonen otti alivoiman toisen blokin ja paareilla ulos.Kuka otti kiekon kupoliin? Oon paikanpäällä, mutta en nähny ketä osu ja minne. Nykänen huuti aika kovaa, että päähän olisi osunut..
TUTO:n paras pakki iskee maalin päähän.Valtterille toinen maali. Hyvä kun edes nelosketju tekee maaleja, kun tulosyksiköiltä ei onnistu