Ovat sitten vaan ihan rehellisesti huonoja.Oli pakko karsastaa tuomarit ja ainakin Hyvärinen on kuopiolainen KalPan kasvatti. Tuskin kumminkaan vaikuttaa tuomarointiin.
Ovat sitten vaan ihan rehellisesti huonoja.Oli pakko karsastaa tuomarit ja ainakin Hyvärinen on kuopiolainen KalPan kasvatti. Tuskin kumminkaan vaikuttaa tuomarointiin.
No tuohon en osaa ottaa kantaa, kun peliä en katso. Ei yksikään tuomari ole tahallaan huono ja minua viisaammat ovat kertoneet seuraavaa: hyökkääjän virhe ei yleensä johda maaliin, puolustajan virhe johtaa joskus maaliin, maalivahdin virhe johtaa aina maaliin ja tuomarin virheen näkee kaikki paikalla olijat. Itse pyrin välttämään tuomareiden arvostelua, kun ihmisiä hekin vain ovat.Ovat sitten vaan ihan rehellisesti huonoja.
Minäkin yleensä pyrin välttämään, mutta tänään ei pysty. IPK:n pelaaja kaatuu omia aikojaan ja kahden metrin päässä ollut TuTon pelaaja saa estämisestä jäähyn, jonka aikana IPK tekee maalin. Polvitaklauksesta, mikä näyttää päättäneen pelaajan ottelun, kakkonen. Turussa paljon arvosteltu Vuohtoniemi on loistotuomari näiden rinnalla.Itse pyrin välttämään tuomareiden arvostelua, kun ihmisiä hekin vain ovat.
Tuto ei vaan pääse riittävän hyville maalipaikoille. Pyöritään kulmissa ja viivasta vaarattomia vetoja. Missä on ne ukot, jotka neppailun sijaan jyrää maalille. Oli kiekkoa tai ei.TUTO painaa ja IPK tekee maalin.
Eksyitkö?Jumalauta noi näädät on vastenmielistä porukkaa. Onneksi Gardiner on kunnossa.
Saa nähdä löydänkö edes palstalta omin jaloin ulos…Eksyitkö?
Tämä oli kyllä tuomarin huonoutta kaikessa merkityksessään. Jotta tuomari voi antaa jäähyn, niin tuomarin pitää nähdä rike. En usko tuomarin täyteen sokeuteen, joten väitän hänen olettaneen Tuton pelaajan ottaneen kontaktin, vaikka oli lähimmillään kahden metrin päässä. Minun mielestäni tuollaisen tuomion, vaikkakin yksittäinen onkin, niin tuomarin voi laittaa f-junnujen peleihin.Minäkin yleensä pyrin välttämään, mutta tänään ei pysty. IPK:n pelaaja kaatuu omia aikojaan ja kahden metrin päässä ollut TuTon pelaaja saa estämisestä jäähyn, jonka aikana IPK tekee maalin.
Lukitaanko vastaus? ;)Ei kiinnostanut Espoota ottaa tänään helppoja pisteitä pois.
Oikein lahjoittamalla piti lahjoittaa ote vastustajalle.
Ei kiinnostanut Espoota ottaa tänään helppoja pisteitä pois.
Oikein lahjoittamalla piti lahjoittaa ote vastustajalle.
Vähän epäreilua, kun Ketterä voittaa joka tapauksessa..Komeat paidat Espoolla.