On tää vaan hassua, että koomaillaan 1,5erää ja silti peli on 3-2..
Janne Katosalmi ei tehnyt 4-2 maalia?Ei ollut pitkään. Kentän pienin mies saa kaksi kertaa kokeilla maalinedestä ja videoiden jälkeen 4-2.
Janne Katosalmi ei tehnyt 4-2 maalia?
Eliteprospect näytti Niklas Salolle pituutta 170cm ja Janne Katosalmelle 169cm, en tiedä sitten mistä elitepropect on tietonsa saanut.17 KATOSALMI Janne 04.03.1994 (169/74)
vs
50 SALO Niklas 08.07.1994 (165/69)
Eliteprospect näytti Niklas Salolle pituutta 170cm ja Janne Katosalmelle 169cm, en tiedä sitten mistä elitepropect on tietonsa saanut.
Oli muuten todella heppoinen jäähy nyt.
Tuli tilanteen ulkopuolella mutta oli yhteentörmäys eikä mikään Virtasen oma syy. Jos Fanseatista katsot niin näkyi ruudun ihan vasemmassa reunassa aika lopussa uusintaa.Missä kohassa se jäähy tuli, kun itse en nähnyt ruudulta sitä ja ajattelin sen tulevan tilanteen ulkopuolelta.
Jos Fanseatista katsot niin näkyi ruudun ihan vasemmassa reunassa aika lopussa uusintaa.
Tuli tilanteen ulkopuolella mutta oli yhteentörmäys eikä mikään Virtasen oma syy.
Itse tulkitsin liikkuvasta kuvasta enemmänkin niin, että Virtanen liukuu pää pois hieman tilanteesta, mutta kun huomaa SaPKo pelaajan koittaa väistää vielä ja ottaa pari nopeutunutta potkua joka taas tuomareille on voinut näyttää tahalliselta ajolta. Se oli siinä ja siinä oliko vihellettävissä, mutta tuossa tilanteessa sitä ei olisi ainakaan pitänyt viheltää. Tuollaiset jäähyt syö kaikista eniten, etenkin kun niistä ratkeaa pelit.Nyt sain vihdoin katsottua.
Omaan silmään näytti siltä, että SaPKon pelaaja yritti mennä ohi ja IPKn pelaaja hieman jalkaa liutti taakse kontaktiin ja sehän on päivän selvä kiekottoman pelaajan estäminen. Huomaa kuvasta IPKn pelaajan takajalka.
Itse en tuota hyvänä pelinä ole nähnyt. Ollut lähinnä sitä, mitä Jokerit on esittänyt viime pelit, että tullaan jäälle tekemään tarvittava voittoon.SaPKon sinällään ihan hyvä peli.
Ekassa erässä tuli paria tilannetta huudettua, mutta ainakin tähän asti linja on säilynyt samana ja se on molemmille ollut sama, joten ei sinänsä kritisoitavaa. Toivotaan, että kolmannessa linja pysyy samana.Ei nimittäin vihellä juuri mistään. Ihan täysin selviä jäähyjä mennyt läpi sormien, toki molemmin puolin.
Itse en tuota hyvänä pelinä ole nähnyt. Ollut lähinnä sitä, mitä Jokerit on esittänyt viime pelit, että tullaan jäälle tekemään tarvittava voittoon.
Tarkoitin sinällään hyvällä pelillä että pelin rakenne on ok. Pelaajien oman suoritustason kanssa on suurimmat ongelmat.
Kyllä rakenteet on ihan ok, mutta työntekijät tuli työmaalle tekemään tarvittavan. Maalinpelissä tuollainen puolittainen tekeminen hirvittää.