Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 133 264
  • 1 973

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
KeuPa voitti mestaruuden.
 

mrkrw

Jäsen
Onnittelut Lukolle ja Jypille Mestiksen virallisesta mestaruudesta. TUTOlta oli porukka jo erottamassa kaikkia nakkimyyjistä lähtien, mutta niin vain ainoa joka nuo liigajoukkueet haastoi. Ensi kaudella seuraava steppi.
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Huhhuh. Olipahan matsi ja olipahan ratkaisu. Huusin ratkaisun tullessa niin, että naapurit varmasti säikähtivät. HUIKEAAAAA!!!!!
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
KeuPa HT!!! Ihan mielettömän hienoa, ei voi sanoiksi oikein edes fiilistä pukea. Äijät on todellakin sen parin viikon Mallorcan matkan ansainnut! HUIKEETA!!!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Paljon onnea ja hyviä juhlia kaikille KeuPafaneille!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olisihan tuota seitsemännenkin pelin katsellut. Onnittelut KeuPalle ja Keuruulaisille kiekkofaneille.

Niin ja pyllistys TuTon toimitusjohtajalle. Kyllä sieltä peilistä löytyy se syy ettei hallilla ollut enempää porukkaa. Noi 90-lukulaiset "en tiedä mistä johtuu" "kansalla olisi velvollisuus" jutut on täyttä paskaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Koska alkaa Sport - KeuPa karsintasarja? Ei kun niin...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä siitä mehua jois.
Mun veli on itse asiassa juonut. Kimmo Timosen kanssa joivat siitä kun Kalevan Pallo voitti Mestiksen mestaruuden.

Noh, pääsin onneksi kuittamaan 10 vuottan myöhemmin sen verran että itsehän olen Kimmo Timosen johdolla ollut erästä toisenlaista ja vähän isompaa pyttyä ollut juhlistamassa Kuopiossa, vaikka en toki kyseisestä kannusta mitään juomaa nauttinutkaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ihan kokonaiset 2.5 erää tuli katsottua Mestistä tällä kaudella. Onnea KeuPalle, aina hienoa että pikkupaikan joukkue voittaa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hienoa KeuPa, parempi voitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös