Taitaa olla se kuuluisa ohi peli IPKlla. Pilaa hieman katselukokemusta kun ei kuulu mitään ääniä kaukalosta tai katsomosta, kuuluu vaan kun tuo äijä höpisee tuossa mitä sattuu.
kuuluu vaan kun tuo äijä höpisee tuossa mitä sattuu.
Joensuussa kyllä unettava selostaja :D @sorza On tämä ihan ok selostaja, mutta pointtina oli että tää äijä puhuu ja puhuu vaan eikä kuulu kaukalon ääniä, joita ennemmin kuuntelisin.Onko siellä sama selostaja kuin Joensuussa? Vai velipoika:). Karmea lässyttäjä....
eikä kuulu kaukalon ääniä, joita ennemmin kuuntelisin.
Ei ole oletuksenakaan minulla että olisi erikseen mikitetyt kaukalot, mutta jossain muilla paikkakunnilla tuo kuuluu paremmin. Ihan hyvää asiaa on tullut välillä, ja itseäni harmittaa kun IPKn pääselostaja on ilmeisesti vaihtunut Arttu Hämäläisestä, ja nykyinen selostaja ei ainakaan minua miellytä ulosannilla ja tieto sarjasta ei myöskään kärkeä ole. Mutta on tämäkin selostaja tässä pari kertaa ihmetellyt että kenelläköhän IPK pelaajalla kiekko on tyylillä.Tuo on todella suuri miinus, mutta selostus tulee niin kaukaa eikä selostusmikkiin ne tartu eikä ne kaukalomikitykset muuallakaan ole kunnossa. Vaikka suu käykin niin sieltä tulee asiaa ja osaa jopa vastustajien nimet. Edelleen muistissa ne jotkin vieraspelit missä pääsipaita syöttää toiselle pässipaidalle. Kiekko valkoiselle josta laukaus ja savonlinnalainen on irtokiekossa.
Ei ole oletuksenakaan minulla että olisi erikseen mikitetyt kaukalot, mutta jossain muilla paikkakunnilla tuo kuuluu paremmin.