Kirjoittelija
Jäsen
Marchand yllättäen vetää itse 2-1 tilanteesta.
Vetää siinä pitikin kun pakki pelas selneesti syötön pois.
Marchand yllättäen vetää itse 2-1 tilanteesta.
Pistääkö Detroit-faneilla yhtään korvaan, kun Antti Mäkinen tuolla toteaa, että "kyllä Boston-Montreal tulee olemaan eeppinen sarja".
Eikös tämä ottelusarja ole vielä kesken?
Marchand kaatuu itse omia aikojaan ja Raksilan...eikun TD Gardenin yleisö ulvoo. Paska ylivoima jälleen, Zetalla oli yksi hyvä vetopaikka, mutta veti ohi.
Kuten NBC:n selostajat sano niin oli samanlainen kampitus kuin Krejci-Smith(?) ja myös Marchand tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy.
Legwand menee kyllä ihan hukkaan nelosen laidassa.
Mun mielestä se ei ollut jäähy, kun jatkoajan nimimerkki teude näki Marchandin kaatuvan omia aikojaan.
Perinteisen pohjois-amerikkalaisen kiekon suhteen surkea. Ymmärrän jos tahdot tappelut, kovan pelin ja tunteen pois kaukalosta niin tuohan näyttää siinä tapauksessa hyvältä.Mikä sen organisaation tila sitten on?
Kuten NBC:n selostajat sano niin oli samanlainen kampitus kuin Krejci-Smith(?) ja myös Marchand tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy.
Perinteisen pohjois-amerikkalaisen kiekon suhteen surkea. Ymmärrän jos tahdot tappelut, kovan pelin ja tunteen pois kaukalosta niin tuohan näyttää siinä tapauksessa hyvältä.
Detroit Red Wings on mahtava organisaatio ja herättää aina kunnioitusta vastuksena. Viimeisten vuosien joukkueita kun mietin Bruins-fanina niin tulee mieleen se mökillä kolmatta kertaa laimennettu päärynämehu jossa on enää vähän väriä jäljellä.
Tottakai tilanne paranee ja toivotaan että se tapahtuu mahdollisimman nopeasti.
Kyllä minä uskon, että jo ensi kaudella on eri meininki, kun nuo ylimääräiset vanhat paskat saadaan pois rosterista ja oikeita pelaajia tilalle.
tuomarit...
Eikö olekkin hienoa kuin noita ylimääräisiä vanhoja paskoja on lähtenyt Detroitista eläkkeelle, kuten vaikkapa Nicklas Lidström. Detroitilla on mennyt niin paljon paremmin sen jälkeen.
Detroitilta puuttuu rosteristaan tällä hetkellä Pulkkisen kaltainen snaipperi, joka pistää kiekot paikoista maaliin.
Sen vuoksi en ymmärrä Pulkkisen farmikomennusta.
Pidemmällehän Detroit viime kaudella pääsi ilman Lidasta kuin vuosi sitä ennen Lidaksen kanssa. Vaikka miten hauskaa on Detroitia yrittää nälviä, niin koita keksiä jotakin omaa edes.