Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 563 060
  • 18 014

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hyvin haettiin takatolppa ja Knihti meni vihdoin maalia kohti. Oli helppo työ.
 

Tuamas

Jäsen
Nyt vaan huolella Padalta syötöt, siellä on pakisto niin koomassa vastapuolella, että huolellisella kiekonsiirtelyllä aukeaa paikkoja jatkuvalla syötöllä.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipahan kauheeta miekkailua.
Pääasia, että johdetaan.
Jopa ansaitusti, vaikka Rajaniemi hieman tarjoilikin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tärkein tehty eli 2 maalia ja vastustajalla ei vielä yhtään. Sama ralli päälle vaan jatkossakin eikä mitään varmisteluja
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20min 2-0. Ässät hyökkäsi muutaman kerran hienosti ja pari kaappia. Puolustuspelissä vähän tekemistä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Oon monasti miettinyt miten tuo voi olla ihan otollinen ratkasu. Valelämäri ja sitten räppäsy vehkeisiin.
Oijoi, tuli tuosta maalista mieleen muuan #17, ihan liian vähän käytetty kikka nykyään! Kaunis!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.

Sinä ja Kaukoranta vai?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mulla on vedoissa Ässät -2, että saa suorittaa.

Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.

Asian vierestä: mahtokohan Porin torilla olla paidatonta porukkaa helmikuun pakkasilla 2006 kun myöhäistunteina televisiostakin tuli Leijonien hopeajuhlat?
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Mulla on vedoissa Ässät -2, että saa suorittaa.

Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.

Onko jo monta mopoautoa käännetty katolleen lämmittelymielessä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös