Oijoi, tuli tuosta maalista mieleen muuan #17, ihan liian vähän käytetty kikka nykyään! Kaunis!
Vedetään hatusta, että pisti ysärillä rankkarin sisään jatkoajalla vs Ilves puolittaisen valelämärin päätteeksi. Puikoista.
Oijoi, tuli tuosta maalista mieleen muuan #17, ihan liian vähän käytetty kikka nykyään! Kaunis!
Aivan sama miltä peli näyttää, tärkeintä olisi voittaa tämä.
Älkää jäädyttäkö itseänne.Mulla on vedoissa Ässät -2, että saa suorittaa.
Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.
Vedetään hatusta, että pisti ysärillä rankkarin sisään jatkoajalla vs Ilves puolittaisen valelämärin päätteeksi. Puikoista.
Maalissa Jukka Tammi.Vedetään hatusta, että pisti ysärillä rankkarin sisään jatkoajalla vs Ilves puolittaisen valelämärin päätteeksi. Puikoista.
Tammi taisi siirtää maalia ja siitä rankkari. Varaan oikeuden muistaa väärin.Maalis oli muistaakseni Jukka Tammi ja peli tuli, oliko se PTV mis ne näky.
Toki muisti voi pettää ja yhdistää useampaa peliä.
Kyllä, siinä tosin samalla katseltiin uusintana miesten curlingia.Asian vierestä: mahtokohan Porin torilla olla paidatonta porukkaa helmikuun pakkasilla 2006 kun myöhäistunteina televisiostakin tuli Leijonien hopeajuhlat?
Onko jo monta mopoautoa käännetty katolleen lämmittelymielessä?
No joo kämmenellä, mutta hyvä puttaus takakulmaan kumminkin.No kai se sitten oli rystyveto, kun kämmeneltä pääsi koittamaan. Mistä mä mitään tiedän.......
Knihti tarvitsee paljon lisää röyhkeyttä.
Salliva on linja ihan tasaisestiSalliva on linja HPKlle
Salliva on linja ihan tasaisesti