Nimenomaan onnistui, puttasi rystyllä maalille ja tuli rebound.Onneksi Vanhatalon veto epäonnistui.
Knihti voitti luistelussa oman miehensä keskialueen jälkeen, ja oli ekana maalilla.Hyvin haettiin takatolppa ja Knihti meni vihdoin maalia kohti. Oli helppo työ.
Meinasi mennä jo tuosta maaliin.Nimenomaan onnistui, puttasi rystyllä maalille ja tuli rebound.
No kai se sitten oli rystyveto, kun kämmeneltä pääsi koittamaan. Mistä mä mitään tiedän.......Nimenomaan onnistui, puttasi rystyllä maalille ja tuli rebound.
Yrittikö Holtzi kuljettaa kiekkoa maaliin vai onko laukaukset nyt kielletty?
Oijoi, tuli tuosta maalista mieleen muuan #17, ihan liian vähän käytetty kikka nykyään! Kaunis!Oon monasti miettinyt miten tuo voi olla ihan otollinen ratkasu. Valelämäri ja sitten räppäsy vehkeisiin.
Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.
Siis selostaja taitaa olla edelleen sitä mieltä että HPK:n hallintaa?
Mistä arvasitkin. On tässä ohikulkijoitakin ollut, mutta heiltä puuttuu usko ja tekeminen.Sinä ja Kaukoranta vai?
Mulla on vedoissa Ässät -2, että saa suorittaa.
Toki nämä on etänä pelattu, fyysisestihän olen jo tihkusateisella Porin torilla. Paikassa, jossa vain tosimiehet seisovat paidatta. Meitä on luonnollisesti kaksi.
Mulla on vedoissa Ässät -2, että saa suorittaa.