Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–11.11.2018)

  • 54 721
  • 860

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin varata torin maajoukkueellekkin. Kärpillehän olen Oulun torin jo varanut. Mestaruusjuhliin. Onko maajoukkueen mestaruustorin esiintyjistä toiveita? Olen ajatellut Ellinooraa, Pojua ja Lord Estia.
Janos Valmunen tai Chester Bennington.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Voin varata torin maajoukkueellekkin. Kärpillehän olen Oulun torin jo varanut. Mestaruusjuhliin. Onko maajoukkueen mestaruustorin esiintyjistä toiveita? Olen ajatellut Ellinooraa, Pojua ja Lord Estia.

Hyvä kattaus. Ellinoora ensin masentaa yleisöä ja ranteiden viiltelyn lomassa katsotaan Suomen tappiota alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Sitten siitä käännytään positiiviseen ja Poju tulee nostamaan taas tunnelman, joka Ellinooran esityksen jälkeen on suomalaisittainkin ennätyksellisen melankolinen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tsekki on paska.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Bartosak ei saa silmiäkään kiinni
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Parilla narrilla täällä melkoinen fiksaatio Kärppien miehiin? Trauma on kai syvä, onhan Kärpät nostellu kannua tuossa hallissa yhtä monta kertaa kuin Hjallis Hockey Club.
Onhan tuo kieltämättä vähän huvittavaa. Kärppien kasvatustyö on vain tuottanut hyvin tulosta ja siksi maajoukkueessa pelaa noin monta kärppätaustasta pelaajaa. Itselle ihan sama mistä seurasta pelaajat on kun on maajoukkuepaita päällä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Sakari Manninen ja Helsingin Jokerit. Kun on kuuma niin nuokin pomppii itselleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös