Ei se kullin poisto/lisäys merkkaa enää sukupuolt. Kunhan tuntee toisin niin vaihdos on tehty.Tavallaan se sukupuolenvaihdos on tapahtunut... Asia kunnossa Kimmo.
Ei se kullin poisto/lisäys merkkaa enää sukupuolt. Kunhan tuntee toisin niin vaihdos on tehty.Tavallaan se sukupuolenvaihdos on tapahtunut... Asia kunnossa Kimmo.
Kimellä on tänään vähän lipsahdellu. Kiitos puheessa kertou myös ettei Jarmo Kekäläinen ansaitse kunniaa tai jotainTavallaan se sukupuolenvaihdos on tapahtunut... Asia kunnossa Kimmo.
Voin kertoa, että ei muuten täälläkään ole kauhean lämpimät muistotVieläkö tuokin löysä kulli on johonkin ammattilaisorganisaatioon kelvannut. No, kelpasihan se toki muutama vuosi sitten Kärppiinkin.
Miksi Kapanen taputtelee noita papereita kuin ne olisi jotain yya-sopimuksen sivuja?
Tervetuloa nykyaikaan, kun "musiikin" tekee tietokoneet eikä ihmiset ja päälle joku pelle käy vähän puhumassa ja nuoriso ostaa, kun se vaatii niin vähän ajatustoimintaa.
No vaikuttaako Kime tyypiltä, joka osaa jotain interwebsilaitteita- ja striimejä säätää?Eikö Timosella oo ameeriikoissa internetsiä mistä näkis mm kisat??
Onhan sillä skidejä jotka varmaan osaa mennä YoutuuppiinNo vaikuttaako Kime tyypiltä, joka osaa jotain interwebsilaitteita- ja striimejä säätää?
Väärä pelaaja 5 min
Savolaisilta ei meinaa sada selvää vastausta, hiukan pitää aina "lypsää"
No ei kyllä ole!Niin, miksi ei tullut?
Olen itse sarjaa tänä vuonna pelannut ja joukkue sai tuosta syystä jäähyn. Eli on se ainakin divarien sääntökirjassa.
No ei kyllä ole!
Käske niiden ensi kerralla lukea kilpailusäännöt, tai soittaa Pirkalle.Minua on jälleen kerran elämässäni kusetettu.
10 minuuttia sitten. Oletko ulkomaailmassa?Hartikainen veti laput silmillä. Aaltonen oli aivan vapaana.
10 minuuttia sitten. Oletko ulkomaailmassa?
Käske niiden ensi kerralla lukea kilpailusäännöt, tai soittaa Pirkalle.