Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–11.11.2018)

  • 54 922
  • 860

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Yllättävän vähän Suomi kuitenkin kiekkoa pitää vaan kova kiire on kiekon kanssa juosta ympäriinsä.
Täysin samaa olen katsellut, kyllä tuosta puuttuu paljon rakennetta ja menee tuollaiseksi puskemiseksi kun väkisin nopeutetaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uskomatonta. Välillä tekis mieli läpsiä noita valmentajia ja kysyä että mikä vittu teitä saatanan kusimulkkulipavittukyrpäpaskahomopilluja oikeen vaivaa
Lisää lähettämääsi adressiin myös minun nimimerkkini. Ja lisäyksenä se, että hänen ei pitäisi pelata ylivoimaa seurajoukkueessakaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuossa nyt ei ole valmentajalla paljon sananvaltaa, kun pelaajasopimukseen Kärppien kanssa on kirjattu tuo maajoukkueen yv-rooli.
Ois kiva jos Oulun runkkausrinki ei ylettyisi maajoukkueeseen asti. Heiskasen, Lindellin, Vatasen ja Jokiharjun tullessa MM-kisoihin antaa poikien purra tuppia kun laitetaan Atte ylivoimalle.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ois kiva jos Oulun runkkausrinki ei ylettyisi maajoukkueeseen asti. Heiskasen, Lindellin, Vatasen ja Jokiharjun tullessa MM-kisoihin antaa poikien purra tuppia kun laitetaan Atte ylivoimalle.
Ei niitä kausikortteja noin vain revitä. Varsinkin, kun miehen laukaus on parasta A-luokkaa. 99,9% ohi tai blokkeihin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lauri Marjamäen poisjääntiin maajoukkueen peräsimestä taisi liittyä Ohtamaan 7-vuotinen kausikortti höntsiin ja itse skodacupiin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vielä jos Ville Lajunen ois tuolla sekoilemassa niin viiltelisin itseni
Ohtamaa, Lajunen, Pokka ja Vili Saarijärvi ylivoimalle. Alivoimat sitten hoitaa Lindell, Heiskanen, Vatanen ja Jokiharju.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ny on rilli kuumana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös