Minusta se on hyvän joukkueen merkki ja ihan normaalia sarjatasosta ja liigasta huolimatta. Yön matissa Dallasissa nelosketju kantoi vastuun ja kaikki olivat ihan pähkinöinä. Minäkin olen ihan pähkinöinä, kun joku muukin tekee maaleja kuin Puustinen, Innala tai Nenonen.Karua on jos marraskuun pimeissä illoissa kantajina on Monto, Ruokonen, Kanninen ja Lahtela.
Mun mielestä Lucenius oli ihan hyvä koko matsin. Itseasiassa, on mielestäni pelannut monta peliä peräkkäin hyvin ja jakanut vähintäänkin erinomaisia passeja. Pisteet toki tällä hetkellä pettymys.Lucenius ainakin lopussa oli oikein hyvä, alku tosin jäi näkemättä lähes kokonaan.
Munakasta laittaa näitä onnistujia ampumaan ja maalitkin värkkäsivät.
aika kivasti yleisöä ja nallejakin, hyvä juttu.
Olen minäkin siitä kun noi jätkät kantaa ihan pähkinöinä. Vaan kun ne on kantaneet aika liki joka matsissa. Toki tohon jos lisää Krivon ja Cornetin niin siinä alkaakin oleen ne jätkät jotka on olleet koko kauden teräviä. Tänään Krivolta ei niin hyvä peli, mutta kuitenkin. Ja kyllä minä tiedän, että Puustinen tehoili ja Innala on heräillyt, mutta se joka ilta jää kaikki jäälle asenne, sitä tarkoitan. Ei noilla jätkillä taidot ainakaan vielä riitä, mutta yrityksestä se ei ole jäänyt yhdessäkään pelissä kiinni. Toisin kuin niillä joilla taidot riittäisi.Minusta se on hyvän joukkueen merkki ja ihan normaalia sarjatasosta ja liigasta huolimatta. Yön matissa Dallasissa nelosketju kantoi vastuun ja kaikki olivat ihan pähkinöinä. Minäkin olen ihan pähkinöinä, kun joku muukin tekee maaleja kuin Puustinen, Innala tai Nenonen.
Kyllä me ollaan samaa peliä katseltu. Perus lussua oli se tekeminen ennen kuin lopussa alkoi oikeasti yrittämään. Jopa joutui ihmettelemään, että mistä ihmeestä se sen kunnon kaivo viimesille sekunneille polkea vielä ylös ja vapauttaa Innala kun ei koko aiemmassa pelissä tuntunut luistelu maistuvan ei edes 3 minuutin pyörityksen aikana. Taidosta tai peliälystä se kun ei tolla jätkällä tule jäämään ikinä kiinni.Omiin silmiin Lucenius pelasi ajoittain hiukan laiskasti, etenkin omassa päässä. Yhdellä nopealla potkulla olisi ehtinyt iholle; nyt jäi ainakin välillä notkumaan jonnekin välimaastoon eikä ollut miehessä eikä kiekossa.
Ehkä tähdet syttyvät toden teolla vasta, kun talvi on pimeimmillään.
Niin se karuus onkin siinä mitkä nimet on selässä ja ketkä siellä vetää varjojen mailla. Nikkilä antamassa YV:llä avaavaa syöttöä ekalle jätkälle 2m taakse ja tokalle 3m eteen ja kiekko vastustajalle oli hyvinkin kuvaavaa siitä mikä on osan porukan suoritusvarmuus ja taso tällä hetkellä. Heikkoja pelejä tulee kaikille mutta, että kaikille kärkijätkille liki samaan aikaan ja 20 peliä putkeen.Kanninen ja Monto pelasivat oikeasti hyvän pelin: ensin maalit mieheen varsinaisella peliajalla ja sitten toiset voittolaukauskisassa. Muutenkin oli aktiivista pörräämistä. Minusta se ei ole karua vaan kaunista ja positiivisesti yllättävää.
Mikäköhän oli saanut Pendon noin kireeksi? En ole ihan tollasena vielä nähnyt.Lämmin ottelu ja jatkui näköjään lehdistötilaisuudessakin. Pendo oli silmin nähden kireänä ja etenkin Myrrän ”maalintekopeli”-kommentti sai Pendon hermostumaan. Lopussa jätti Myrrän kättelemättä.
Hyvä vaan jos tähän pariin saadaan vähän lämpöä.
En jaksa uskoa sen hylkäyksen olevan se asia. Kun Kärpät pelissä tapahtui todellinen oikeusmurha niin silti oli viileämpi vaikka selvästi kuohui alla. Kyllä tässä taitaa olla kyse vähän isommasta ja pidemmästä homasta ihan ton koko joukkueen esityksien suhteen. Tietää oman vaatimustason ja joukkue ei tunnu vain saavuttavan sitä. Nytkin oli ns. ehjä treeniviikko alla ja lopputulos oli melkoinen show naapurin junnujen voimin. Siinä vei naapuri pelillisesti aika huolella kotiluolassa, vaikka maalipaikat oli Kerhollakin.Mikäköhän oli saanut Pendon noin kireeksi? En ole ihan tollasena vielä nähnyt.
Tuskin oli mitään Saarela-Tikka tapahtumiin liittyvää. Veikkaisin sitä maalia, jonka haastoi. Oli pelin aikanakin todella hermostuneen oloinen. YVllä kun perseiltiin, oli Pendo selkeästi vittuuntunut penkin takana. Syystäkin. Ei millään pysytty hyökkäysalueella.
On alkanut tulemaan näitä penkityksiä ja luulen, että siinä oli jotain sanottavaa joukkueelle kun pelillinen ilme oli ihan erilainen 3. erän lopussa sekä etenkin jatkoilla.
Ilveksen maalin mainitsin vaan kun oli Myrrää kohtaan noin viileä. Yleensä jos omat aiheuttaneet vitutusta, on kuitenkin silti kohtelias vastustajaa kohtaan. Nyt ei ollut. Vai eikö yksinkertaisesti edes halunnut olla lehdistötilaisuudessa?En jaksa uskoa sen hylkäyksen olevan se asia. Kun Kärpät pelissä tapahtui todellinen oikeusmurha niin silti oli viileämpi vaikka selvästi kuohui alla. Kyllä tässä taitaa olla kyse vähän isommasta ja pidemmästä homasta ihan ton koko joukkueen esityksien suhteen. Tietää oman vaatimustason ja joukkue ei tunnu vain saavuttavan sitä. Nytkin oli ns. ehjä treeniviikko alla ja lopputulos oli melkoinen show naapurin junnujen voimin. Siinä kairattiin pelillisesti aika huolella kotiluolassa hanuriin, vaikka maalipaikat oli Kerhollakin.
Joopajoo, kaikki kärkijätkät ovat vetäneet heikkoja pelejä 20 peliä putkeen. Joku roti saatana, että pysyy tää palstakin jossain järjestyksessä.Heikkoja pelejä tulee kaikille mutta, että kaikille kärkijätkille liki samaan aikaan ja 20 peliä putkeen.
Oli kyllä hyvin omituinen meininki tuossa! Tuskin kommentti vaikutti, koska onhan tämä jääkiekko aina maalintekopeli. Jäi jotenkin paska fiilis, koska tuskin tuo Myrrä mitään pahaa oli tehnyt(?). Ja voitto kumminkin oli taskussa.Lämmin ottelu ja jatkui näköjään lehdistötilaisuudessakin. Pendo oli silmin nähden kireänä ja etenkin Myrrän ”maalintekopeli”-kommentti sai Pendon hermostumaan. Lopussa jätti Myrrän kättelemättä.
Kieltämättä oli töykeästi tehty Myrrää kohtaan, jos nyt oletetaan, että oman jengin peliesityksen takia vituttaa, eikä esimerkiksi niin, että ennen pressiä on jotain loanheittoa verbaalisesti tapahtunut (johon en henkilökohtaisesti usko)Jäi jotenkin paska fiilis, koska tuskin tuo Myrrä mitään pahaa oli tehnyt(?). Ja voitto kumminkin oli taskussa.
Oli kyllä hyvin omituinen meininki tuossa! Tuskin kommentti vaikutti, koska onhan tämä jääkiekko aina maalintekopeli. Jäi jotenkin paska fiilis, koska tuskin tuo Myrrä mitään pahaa oli tehnyt(?). Ja voitto kumminkin oli taskussa.
Niin välillähän nuo kättelevät jo ennen lehdistöä ja lähetyksen alkua, että en nyt mitään isompaa draamaa tässä näe. Ja itse koin, että Pendoa nimenomaan turhautti oman joukkueen tekemiset.Lämmin ottelu ja jatkui näköjään lehdistötilaisuudessakin. Pendo oli silmin nähden kireänä ja etenkin Myrrän ”maalintekopeli”-kommentti sai Pendon hermostumaan. Lopussa jätti Myrrän kättelemättä.
Juu, ei tässä ollutkaan tarkoituksena suurennella tai rakennella teorioita. Mutta hermona oli, sen nyt varmasti pystyi kaikki tulkitsemaan. Eikä siinä, itse nautin kun näissä presseissä on tunnetta.Niin välillähän nuo kättelevät jo ennen lehdistöä ja lähetyksen alkua, että en nyt mitään isompaa draamaa tässä näe. Ja itse koin, että Pendoa nimenomaan turhautti oman joukkueen tekemiset.
Sama näkemys. Mietitytti käytös kun yleensä Pendo on kohtelias ja kehuu vastustajaa, ottaa kysymyksiä vastaan jne. Tämä kaikki, vaikka kuinka olisi joukkue perseillyt. Nyt oli todella hermona.Juu, ei tässä ollutkaan tarkoituksena suurennella tai rakennella teorioita. Mutta hermona oli, sen nyt varmasti pystyi kaikki tulkitsemaan. Eikä siinä, itse nautin kun näissä presseissä on tunnetta.
Eteenpäin.
Palve oli myös huolimaton mailan kanssa, mutta sai paljon anteeksi tehojen takia. Seppälä ei ole samaa tasoa eli tulisi erityisesti pysyä pois boksista. Muuten saa muut vastuuta.Seppälä se osaa korkealla mailalla huitoa. Taas 2+2 ja aivan turhasta tälläkin kertaa.