Joo. Se paska veskari ajaa ne pakit katselemaan vierestä kuinka kaveri saa hakata kiekkoja börsään.Kyllä sun pitäis tietää miten paljon maalivahti joka on torjunnasta toiseen epävarma vaikuttaa joukkueen pelaamiseen. Kokoajan pitää pelata turvaa kun maalivahtiin ei voi luottaa hitustakaan. Kyllä ne Voutilaisen pelastukset on tämän kauden osalta laskettavissa yhden käden sormilla. Ei tämä peli ollut missään tapauksessa pelkästään Voutilaisen piikkiin kun kenttä pelaajat olivat maalivahdin tasolla lopputulos on tuo. Valitettava tosia se ON, että joka kerta pitää tehdä itse vähintään neljä maalia jos meinaa nauttia kolmesta pisteestä sanot mitä tahansa maalivahtien tasosta, se ei vaan riitä liigassa tällä hetkellä.
Minä todella tiedän millaista on kun on paska veskari ja vaikka pakkina teet kaiken oikein on kiekko silti maalissa. Se on ihan helvetin turhauttavaa. Mutta sillon sitä pakkina yrittää pelata vielä paremmin! Yrittää ajaa sen kaverin vielä pienempään kulmaan ja blokata vielä enemmän laukauksia. Ei, että sitten jätetään kaveri suosiolla vielä enemmän keskustaan vapaaksi ja haukutaan maalivahtia. Noista paikoista olisi mennyt paremmillekkin veskoille! Se on ihan se ja sama luottaako vai ei luota, niin miksi vitussa se ei näy tekemisessä? Millon se joukkue antaa mahdollisuuden edes pelata hyvin?
Minä haukuin aiemmilla kausilla kun luotettiin liikaa veskaan, annettiin liikaa avopaikkoja kun siellä seiso jätkä päällään. Nyt pitäisi sitten haukkua veska kun annetaan täysin käsittämättömiä maalipaikkoja vastustajalle ja se ei otakkaan kaikkea ja mahdotonta.
Ja kyllä siellä on maalivahtiongelma. Mutta ei todellakaan tässä pelissä ollut, vaan pelaajat pelasi ihan päin persettä!
Edit. vittu tässä osaa edes kuvia linkittää niin laitetaan sitten vaan linkki.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!
liiga.fi
Viimeksi muokattu: