Minusta se eka oli näennäisen tasainen. Ei siinä ollut Kerholla yhtään maalipaikkaa ja Kärpillä useita.Eka erä oli varsin tasainen. Toisessa materiaaliero vaan näkyy turhan pahasti. Laihoja on sillit joulukaloiksi.
No nyt Ini kavensi.
Minusta se eka oli näennäisen tasainen. Ei siinä ollut Kerholla yhtään maalipaikkaa ja Kärpillä useita.Eka erä oli varsin tasainen. Toisessa materiaaliero vaan näkyy turhan pahasti. Laihoja on sillit joulukaloiksi.
Eka erä oli varsin tasainen. Toisessa materiaaliero vaan näkyy turhan pahasti. Laihoja on sillit joulukaloiksi.
No, onhan tää viestikin vielä.Valmennus, maalivahdit, puolustajat, hyökkääjät: Kärpät kaikissa 6-0 parempi. Puolivälierät jäänevät tällä kaudella väliin. Huumorihommia.
Tää uus miäs on kyllä aikamoinen. Osaa luistella, mutta puolustusosaaminen kolmekymppisenä niin ja näin.Onhan tuo Kerhon pakisto(kin) eräiltä osin AIVAN HAZARDI.
Jokereihin sopimus?Mikähän Frimanilla on vikana? Sekavaa settiä.
Kärppiin tämäniltaisen perusteella. Toki Jokerit aina Jokerit.Jokereihin sopimus?
No jaa, minusta ei hullumpaa vieraspelaamista, ei siinä Kärpillä paikkoja nyt ihan kauheaa määrä ollut. Toki ei silläkään pelillä voiteta, jos koko pelin hyökkäys on sillä tasolla.Minusta se eka oli näennäisen tasainen. Ei siinä ollut Kerholla yhtään maalipaikkaa ja Kärpillä useita.
No nyt Ini kavensi.
Mulla on himassa siivouskaappi.Luulen että täältäkin sais semmosen nipun kerättyä mikä menis heittemällä alueelle ylivoimalla Kerhoa vastaan
Mä voin mennä sinne.Mulla on himassa siivouskaappi.
Nikkilän vika.Luulen että täältäkin sais semmosen nipun kerättyä mikä menis heittemällä alueelle ylivoimalla Kerhoa vastaan
Juu siis hyvin siinä Kerho piti kiekkoa ja hallitsi yms. ne vaan ei johtaneet tilanteisiin ja vastaavasti taas Kärpät iski aika hyvin vastaan. Laukaukset kuitenkin 18-10 ja laukaisukartta kertoo missä päässä on paremmat paikat olleet.No jaa, minusta ei hullumpaa vieraspelaamista, ei siinä Kärpillä paikkoja nyt ihan kauheaa määrä ollut. Toki ei silläkään pelillä voiteta, jos koko pelin hyökkäys on sillä tasolla.
"Immersiivinen HPK-kokemus".Mä voin mennä sinne.
Ja mulla jalkaterät kunnossa.Mulla on himassa siivouskaappi.
Urheilullisuus. Mood.Ja mulla jalkaterät kunnossa.