Otteluseuranta (HPK)

  • 353 662
  • 4 328
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aivan sekaisin. :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
JEE

I N N A
N
N
A
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eka erä todella hyvää pelaamista. Hyökkäykset lähti ja puolustettiin kurinalaisesti.

Toisessa erässä aivan karmeaa pelaamista. Itse ei päästä edes hyökkäämään ja puolustuspelistä ei tietoakaan. Minkä takia joukkue lamaantui totaalisesti?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eka erä oli varsin tasainen. Toisessa materiaaliero vaan näkyy turhan pahasti. Laihoja on sillit joulukaloiksi.
Minusta se eka oli näennäisen tasainen. Ei siinä ollut Kerholla yhtään maalipaikkaa ja Kärpillä useita.

No nyt Ini kavensi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Eka erä oli varsin tasainen. Toisessa materiaaliero vaan näkyy turhan pahasti. Laihoja on sillit joulukaloiksi.

Mikä materiaaliero. Henkinen puoli tuolla meni paskaksi. Jos kaksi miestä ei voita painissa yhtä miestä, niin ei se tarkoita että toinen olisi joku Karelin. Alkoholisti löysi pullon.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika paljon saa roikkua nyt tuolla. Olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että tuomarit ovat tänään todella huonoja. Harvoin olen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onhan tuo Kerhon pakisto(kin) eräiltä osin AIVAN HAZARDI.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikähän Frimanilla on vikana? Sekavaa settiä. Järkijäähy toki, ei siinä, mutta muuten vähän, niin no...

4-1 todennäköisesti 30 sekunnin päästä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan tuo Kärppien nippu paperilla lähes koomisen kova verrattuna Kerhon vastaavaan. Se nyt ei onneksi sitä tarkoita, ettei tästä vielä ottelua saisi.

Ja näin. Alivoimalla sitä ei kyllä tapahdu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
R E I J O
E
I
J
O
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minusta se eka oli näennäisen tasainen. Ei siinä ollut Kerholla yhtään maalipaikkaa ja Kärpillä useita.

No nyt Ini kavensi.
No jaa, minusta ei hullumpaa vieraspelaamista, ei siinä Kärpillä paikkoja nyt ihan kauheaa määrä ollut. Toki ei silläkään pelillä voiteta, jos koko pelin hyökkäys on sillä tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Luulen että täältäkin sais semmosen nipun kerättyä mikä menis heittemällä alueelle ylivoimalla Kerhoa vastaan
Mulla on himassa siivouskaappi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös