Hotsikahella
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK ja Rautiaisen Teemu
Mä oon just ja just tarpeeks urheilullinen siivouskomeroon.
Onko kannattajat hereillä? Nyt voisi alkaa järjestämään tutustumisreissuja siihen legendariseen siivouskomeroon."Immersiivinen HPK-kokemus".
Ainoastaan toi tokan erän alku oli tahdotonta pelaamista. Muutoin oikeinkin hyvää peliä. Oikein näit.Missasin tokan erän ensimmäisen kympin.. palstan perusteella Kerho on ollut paskempi kuin ikinä ja pakisto on nolannut fanit lopullisesti.
Eka erähän oli ihan ok ja toisen erän vitonen oikeinkin hyvää! Niin ja kun siellä on se saamarin vastustajakin.
Ehkä mä näin väärin. Hitto kun pelaajat edes haluaisivat voittaa.
Joo ihan paska.Kärpät on kyllä paska siihen nähden mitä nimiä sielä vipeltää!!
Köyhä kerho haastaa näädät ihan tosissaan ja paremmalla onnella oltais tasoissa.
Onhan se nähty jo monta kautta ettei rahalla hankkiminen kannata kuten Lukossa on tehty.
Paska siihen nähden mitä nimiä sielä vipeltää!!Joo ihan paska.
Kohdattu 6 kertaa nyt tällä kaudella ja Kerho saanut 4 pistettä.
Eli se paska on vetänyt Kerhoa vastaan kevyellä 2,33 p/o tahdilla mikä on niiden koko kauden keskiarvon yläpuolella.
Että sellanen paska se.
Paska siihen nähden mitä nimiä sielä vipeltää!!
Kuinka helvetisti paljon paremmin niiden pitäisi Kerhoa vastaan pelata?Paska siihen nähden mitä nimiä sielä vipeltää!!
Mun mielestä se on kyllä aivan sama, kohdataanko Kärpät kvartseissa vai semeissä. Taloudellisesti toki välieriin pääsy on kivampi kuin aikainen kesäloma. Mutta jos ihan oikeasti haluaa taistella mestaruudesta, Kärpät on voitettava sitä ennen. Mikään perunapronssi ei juuri tähän nälkään maistu.Loput pelit on todella tärkeitä. Kärppiä ei halua vastukseksi puolivälieriin. Runkosarja osoitti, että erittäin vaikea vastus on kyseessä, erityisesti Kerholle. Toki ensin pitää säälit selvittää, ja sijalta seitsemän ne täytyy aloittaa.