No tämä on juuri se, mitä olen ihmetellyt. Jokin siinä asennossa mättää. Nojaa liikaa eteen ilmeisesti.Oli kyllä tuo aloittaminen edelleen vähän hassun näköistä. Näyttää kun kaatuisi naamaalleen heti kun alotus on tehty :D
No tämä on juuri se, mitä olen ihmetellyt. Jokin siinä asennossa mättää. Nojaa liikaa eteen ilmeisesti.Oli kyllä tuo aloittaminen edelleen vähän hassun näköistä. Näyttää kun kaatuisi naamaalleen heti kun alotus on tehty :D
Aloittaminen pitää saada kuntoon kyllä. Bordsonin rooli vaan kasvaa Kunykin mahdollisen poisaaolon myötä. Muuten mies pelaa hyvin ja on tuonut suoraviivaisuutta touhuun.Jotakin mätää siinä on, ja olisi valmennuksen ja muiden pelaajien tehtävä vähän ohjeistaa kaveria perusjutuista. Parissa hyökkäyspään aloituksessa pisti silmään, että meni linjurin kanssa hieromiseksi, kun laittoi lavan jäähän ennen puolustavan joukkueen aloittajaa.
Tämä on varmasti kotimaisen kiekkoilun kannalta tärkeä asia. Haetaan kilpailuetua liigan sisällä sekä kansainvälisellä tasolla. Täällä hiotaan asioita, jotka edistävät joukkueen peliä ja kiekonhallintaa.Tuntuu että liigassa aloituksista tehty taidetta sillä harvoin ensimmäisellä yrityksellä päästään aloittamaan!
Innala on niin iso ja voimakas että hiukan kun hipasee niin polvet antaa periksi!!Luoja mikä hyppy, toki Innala myös plokkaa, mutta itse Kärppä yrittää taklata
Mutta HPK voitti Suomen mestaruuden hyppimällä. Ja pitelemällä naamaa.Kärpät saanut kaksi ylivoimaa hyppimällä.
Luoja mikä hyppy, toki Innala myös plokkaa, mutta itse Kärppä yrittää taklata
Kärppien kirjoittajat näköjään samaa mieltä eli hyvin möi Miska jäähyn.Luoja mikä hyppy, toki Innala myös plokkaa, mutta itse Kärppä yrittää taklata
Räty teki hyvää maskia ja oli turhan yksin maalin edessä.Vähän turhaan jämähti noin syvälle maaliin Reijola, loistava maski kyllä
Lahos paketti mukavasti nyt.