Scharnhorst
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Aika monta vuotta piti kiekkoa seurata että tälläinen maali tuli nähtyä!Erikoisin haasto 19sek jälkeen ja erikoisin hyväksytty maali jatkoil...
Aika monta vuotta piti kiekkoa seurata että tälläinen maali tuli nähtyä!Erikoisin haasto 19sek jälkeen ja erikoisin hyväksytty maali jatkoil...
Toivottaisin mielelläni Tommi Tikan takaisin meille, kun sopimus päättyy vuoden kuluttua. Hyvä jukuripää ja kelvolliset tehot . Toistaiseksi sellainen köyhän miehen Pikkarainen. Ilkka Pikkarainen. Mutta voi vielä äityä maalinsylkijäksi Pikkaraisen tavoin.
Tämmöinen juhlapeli kyllä pitäisi voittaa varsinaisella peliajalla. Ei voi syyttää lopulta tuomareita (vaikka täysin paska tuomio olikin), enemmän kehoittaisin katsomaan joukkueen pelaajien ja valmennuksen peiliin.
Tikka on kunnostautunut turhan usein maalivahdin yli kaatumisiin. Vaarallinen kaveri siinä suhteessa maalivahdeille.Kyllä tuo ihan itse hyppää tuonne. Winberg oli niin myöhässä ettei edes ehtinyt vauhtia antamaan. Ja käsi ei noussut jäähynkään merkiksi...
Ei pelin lopputulos mikään vääryys ollut ja HPK oli lähellä viedä kolme pistettä. Mutta olihan tuo jatkoaika”maalin” hyväksyminen kaikkinensa varsin erikoinen tuomio.Tämmöinen juhlapeli kyllä pitäisi voittaa varsinaisella peliajalla. Ei voi syyttää lopulta tuomareita (vaikka täysin paska tuomio olikin), enemmän kehoittaisin katsomaan joukkueen pelaajien ja valmennuksen peiliin.
Jos näistä hyväksytään jatkossakin maali, mikä estää tämän tulkinnan hyväksikäytön? Siellä on kohta jokainen maalille ajava hyökkääjä kontallaan, jos takaa tulee kontaktia.
HIFK:n pakkihan tuon törmäyksen aiheutti, joten eikös tuo silloin ole ihan oikea tuomio.
Edit. Näin siis sääntökirjan mukaan. Itse en kyllä hetkeäkään uskonut, että tuota hyväksytään.
Joo luulen kanssa, ettei siinä edes katsottu missä kiekko on vaan oletettiin sen olevan maalissa. Siellä saa Rönn taas keksiä kaikkien aikojen selitykset, jos haluaa selvitä tästä ilman paskamyrskyä.No ensiksi voisi näyttää, että missä kuvassa se kiekko on maaliviivan yli? Sitten voidaan keskustella, että oliko tuo töytäisi niin kova, että aiheutti Tikan lentämisen Aten päälle vai ei.
Missään kuvassa koko kiekkoa ei edes näkynyt ja maali, huhhu.