Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 599
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Jees. En oo vieläkään ollut tällä kaudella pelissä missä IFK voittaa.

Nyt lähössä bisselle ja yks ajatus pyörii päässä; mitä vittua just tapahtu?
 

444

Jäsen
Jees. En oo vieläkään ollut tällä kaudella pelissä missä IFK voittaa.

Nyt lähössä bisselle ja yks ajatus pyörii päässä; mitä vittua just tapahtu?
Tähän vahva sama. Ei siihen bisseen vaan siihen, etten ole vielä tällä kaudella nähnyt livenä voittavaa IFK:ta. Tilastojen valossa ovat kuitenkin jotain voittaneet, niin alkaahan tää sotia todennäköisyyksiä vastaan. Toki nyt alkaa näyttää siltä, että eivät saa edes mahdollisuutta enää tällä kaudella osoittaa minulle osaavansa voittaa.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Tähän vahva sama. Ei siihen bisseen vaan siihen, etten ole vielä tällä kaudella nähnyt livenä voittavaa IFK:ta. Tilastojen valossa ovat kuitenkin jotain voittaneet, niin alkaahan tää sotia todennäköisyyksiä vastaan. Toki nyt alkaa näyttää siltä, että eivät saa edes mahdollisuutta enää tällä kaudella osoittaa minulle osaavansa voittaa.
Päivällä töissä ollessani Joonas Järvinen käveli Töölössä mua vastaan, pidin sitä enteenä kolmelle pisteelle. kaikki pelit mitä oon nähnyt kun Leskinen ollut jengissä on hän ollut helvetin huono. Teki tänään maalin kun imailin viimeisiä koffeja muovista eli vituiks meni sekin. Lopetan tän siihen että ihan kaikki on paskaa paitsi ravintola Base ja bisse
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulla taas on aivan käsittämättömän hyvä voittoprosentti paikan päällä nähdyistä peleistä tällä kaudella. Voittoja 5/6. Syyskuun Kerho-peli on ainoa tappio. Saipaa vastaan oli lähellä, ja kamala sulaminen se olikin, mutta lopulta Dyk pelasti rankkareilla.

Tää varmaan lohduttaa paljon, joten tägätään @T.J.R
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mulla taas on aivan käsittämättömän hyvä voittoprosentti paikan päällä nähdyistä peleistä tällä kaudella. Voittoja 5/6. Syyskuun Kerho-peli on ainoa tappio. Saipaa vastaan oli lähellä, ja kamala sulaminen se olikin, mutta lopulta Dyk pelasti rankkareilla.

Tää varmaan lohduttaa paljon, joten tägätään @T.J.R
Mä otin nyt tän marttyyrin roolin ja kaikki tappiot on mun vika. Mutta siitä päästäänkin posiin, jatkan bissen kittaamista koska syyllisyys painaa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No niin, tästä vaan lisää pommitusta. Hyvä tästä tulee, kunhan ei innostu jätkät liikaa, ja puolustus unohdu.
Jiihaa!
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika helposti tulee nyt jäähyjä. Pitääkö linja?
Kevyehkösti kyllä tuli jäähy, mutta noi on juuri sellaisia tilanteita, että turha edes antaa dumarille mahdollisuutta viheltää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös