TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Haista vittu :DJa omat nauraa. Vittu mikä yhteisö. Perhe.
<3
Haista vittu :DJa omat nauraa. Vittu mikä yhteisö. Perhe.
<3
Ja omat nauraa. Vittu mikä yhteisö. Perhe.
<3
Ja omat nauraa. Vittu mikä yhteisö. Perhe.
<3
Tsiigaas tätä...Ette kai nyt vittu kuse tätä peliä...
Alan ymmärtää paremmin, miksi olin väärällä paikkakunnalla.Sitä mä vaan ihmettelen, että kun IFK pelaa KalPaa vastaan Helsingissä, niin miksi mä olen juuri sinä viikonloppuna vuoden ainoan kerran juuri Kuopiossa. Onneksi on tää Telia diashow -äppi puhelimessa...
No menihän toi jo ihan huumorin puolelle, mieluummin sitä yrittää nauraa.
Oikeasti pinnan alla vituttaa, IFK kusi itse tämän pelin ihan järkyttäviin virheisiin.
HAHAHAHAHA!
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!
Vittu mikä vitsi tän hetken HIFK on.
Ihan perseestä toi pelin loppu. On vaan tylsä huomata että tää palsta tuntuu nykyään syttyvän vain negatiivisessa mielessä. Kun me tehään maali niin hädin tuskin kolme viestiä ilmestyy tähän ketjuun. Kun omissa soi niin kaikki on paikalla.
Tää ois pitäny voittaa. Nyt harmittaa..
En ole seurannut KalPan pelejä muuten kuin meitä vastaan, mutta pakko tunnustaa, että snadi katumuskyynel nousee silmäkulmaan kun katsoo Kantolan pelaamista. Ottaisin. Taas.
Ketä sä täällä rupeet narriksi huutelemaan? Kukas vittu sä nyt luulet olevasi?Eikö näille narreille ole joku omakin forumi tällä palstalla?
...you have a point there...Sehän on itse sellainen....
Tai kaikkiJa näin. Sinne meni sekin piste.