Otteluseuranta (HIFK)

  • 530 022
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu nyt meni kuppi nurin. Painu Pikkarainen vittuun!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja omat nauraa. Vittu mikä yhteisö. Perhe.

<3

No menihän toi jo ihan huumorin puolelle, mieluummin sitä yrittää nauraa.

Oikeasti pinnan alla vituttaa, IFK kusi itse tämän pelin ihan järkyttäviin virheisiin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
No menihän toi jo ihan huumorin puolelle, mieluummin sitä yrittää nauraa.

Oikeasti pinnan alla vituttaa, IFK kusi itse tämän pelin ihan järkyttäviin virheisiin.

Ihan perseestä toi pelin loppu. On vaan tylsä huomata että tää palsta tuntuu nykyään syttyvän vain negatiivisessa mielessä. Kun me tehään maali niin hädin tuskin kolme viestiä ilmestyy tähän ketjuun. Kun omissa soi niin kaikki on paikalla.

Tää ois pitäny voittaa. Nyt harmittaa..
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
HAHAHAHAHA!


AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!

Vittu mikä vitsi tän hetken HIFK on.

Eikö näille narreille ole joku omakin forumi tällä palstalla?

Työtapaturma.

Käsistä lähti vaan niinhän se joskus lähtee. Turhan lähellä oli viides voitto putkeen, sekös vituttaa. Kalpan maali tiivistää koko homman. Onko tämmöistä full hd sulamista tällä kaudella vielä käynyt ja jos on niin missä?
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ihan perseestä toi pelin loppu. On vaan tylsä huomata että tää palsta tuntuu nykyään syttyvän vain negatiivisessa mielessä. Kun me tehään maali niin hädin tuskin kolme viestiä ilmestyy tähän ketjuun. Kun omissa soi niin kaikki on paikalla.

Tää ois pitäny voittaa. Nyt harmittaa..

Minun siis vain minun mielestäni kun tehdään maaleja? Niistä iloitaan. Mutta kun tuntuu että meille tehdään niitä maaleja enemmän vastujan toimesta.
Tämä tästä, menen tekemään jotain muuta. Vituttaa toi peli.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole seurannut KalPan pelejä muuten kuin meitä vastaan, mutta pakko tunnustaa, että snadi katumuskyynel nousee silmäkulmaan kun katsoo Kantolan pelaamista. Ottaisin. Taas.

Kolme neljästä KalPan maalista tuli tilanteesta, jossa Kantola ajaa maalille. Nyt VHS pyörimään ja tsiigaamaan, mitä etua siitä voi saada, että mennään maalille ja/tai pysytään siellä. Aivan sama tuliko joku jopa vahingossa. Kaikki lasketaan!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä meidän HIFK on syvässä kipsissä. Ja omasta mielestä syy siihen ei ole pelaajien yrittämisessä, ei Iikka Kangasniemessä, ei meidän veskareissa, ei heikossa puolustamisessa eikä heikossa nelosketjun materiaalissa. Kaikkia noita voi parantaa toki enemmän tai vähemmän, mutta suurin ongelma on nyt kyllä ruorikapulan pitäjässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös