Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 701
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tallbergin teki 1995-finaalin 2-0-maalin. Juomapullo vaan ei lentänyt.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tyhmä, Tyhmempi, Lyytinen
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt jos menee kaavalla, niin eka 10 min mitäänsanomatonta läpsyttelyä ja sit TPS tekee 1-2, jonka jälkeen menee vaikeaksi. Kousa -2, mut vaan kun muut pelaa lepsusti.

Tekosyy pelin jälkeen: menetettiin keskittyminen helppoon maaliin, ketjut elää, monella eka peli tai ekoja pelejä loukin jälkeen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Nyt jos menee kaavalla, niin eka 10 min mitäänsanomatonta läpsyttelyä ja sit TPS tekee 1-2, jonka jälkeen menee vaikeaksi. Kousa -2, mut vaan kun muut pelaa lepsusti.

Tekosyy pelin jälkeen: menetettiin keskittyminen helppoon maaliin, ketjut elää, monella eka peli tai ekoja pelejä loukin jälkeen.

Toihan on kätevää kun voi mollata oman jengin fanit jo etukäteen niin pääseepähän varmasti mollaamaan, kävi pelissä miten vaan. On meillä jännä yhteisö täällä kasassa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toihan on kätevää kun voi mollata oman jengin fanit jo etukäteen niin pääseepähän varmasti mollaamaan, kävi pelissä miten vaan. On meillä jännä yhteisö täällä kasassa.

Miten mä faneja mollasin? Referoin Pikkaraisen ottelun jälkeisen lehdistötilaisuuden ennalta. Lisäksi yritin viestiin upottaa ison kasan sarkasmia. En tiedä epäonnistuinko vai onko täällä tosikkoja?

Itse pelistä. IFK johtaa 0-2 ja mielestäni pelillisesti alisuorittaa materiaaliin nähden. Tässä ei ollut sarkasmiyrityksiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Dyyyyyyyyyykkkk!!!!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tulee olemaan vaikeaa Juho Keräselle enää mahtua kokoonpanoon. Toi meidän nelonen pelaa juuri kuten pitääkin.

Ja kyllä Turusen lisäksi on myös Dykin takaisinpaluu piristänyt kummasti. Hemmetin tärkeä ja fiksu pelaaja.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Miten mä faneja mollasin? Referoin Pikkaraisen ottelun jälkeisen lehdistötilaisuuden ennalta. Lisäksi yritin viestiin upottaa ison kasan sarkasmia. En tiedä epäonnistuinko vai onko täällä tosikkoja?

Itse pelistä. IFK johtaa 0-2 ja mielestäni pelillisesti alisuorittaa materiaaliin nähden. Tässä ei ollut sarkasmiyrityksiä.

Mä en nähnyt lehdistötilaisuutta joten oletin että noi kaikki oli fanien suusta viime pelin jälkeen. Pahoittelut virheestäni.

Voi olla että oon tosikko, mutta mä huomaan monesti että meni peli miten päin persettä tahansa niin mua alkaa lopulta aina enemmän vituttamaan se täällä vallitseva haukkuminen ja negatiivisuus. Sä nyt yleensä kritisoit ihan rakentavasti joten ehkä turhaan tartuin nyt sun viestiin..

IFK:lla on paljon tekemistä siinä että suoritettaisi sillä tasolla kun halutaan, mutta mä uskon että palikat siihen on nyt pääosin hyvin kasassa ja nyt olis faneiltakin hyvä löytyä vähän uskoa ja kannatusta omiin, vaikkei se heti ihan loksahtaisikaan uomiinsa.

Ja joo, mäkin olen kritisoinut Lyytistä ja Engreniä aika-ajoin aika rumasti, mutta antanut posiakin ja jengiin uskon ihan täysin. Me mennään pitkälle tällä kaudella.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Teemu on ns next level jäbä. Miten toi voi pelaa meillä?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Se oli kyl koko viisikolta todella tyhmästi pelattu se loppu. Parikyt sekkaa peliä jäljellä niin katsellaan kelloa. Tehtiin vielä itsellemme vaikea tästä.

Mutta on ihme jos tää hävitään. Niin järkevää vieraspeliä nyt pelataan.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään HIFK on ollut pari erää juuri niin paljon parempi, mitä sarjataulukko ja TPSn nykytilanne myös edellyttää. Olisihan se nyt melkoinen syväkyykkäys, jos HIFK onnistuisi pelin häviämään.

Pakolliset kolme pinnaa plakkariin ja eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös