Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 440
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Fränään voi luottaa. No joo, ei kauhea imu, mutta taas sellainen otettava.Vittu!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu miten halpa maali omiin, näennäistä puolustamista + Tuohimaan ihmettelyä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Just olin laittamassa nyt se tappomeininki päälle, ni eiköhän kosahda. Olen murtunut.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tuo kyllä syö aina hyvin jengiä, kun painat 10 minuuttia yhtä maalia, ja heti kun joku tilanne omaan päähän,niin verkko heiluu. Fränä pelkää nyt joka vetoa ja antaa ihan holtittomia ripareita.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ensimmäisessä erässä oli asenneongelma, toisessa erässä selvästi eri meininki, mutta Tuohimaan imaisut tänään maksamassa paljon. Tuohimaan otteet yleisesti ottaen olleet iso pettymys kauden aikana, luulin pahimman suvantovaiheen olevan ohi, mutta näköjään ei.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Bernard maaliin 3. erään. Vaihtoehdon ollessa tämä, että Tuohimaa imee jokaisen laukauksen, niin mikä riski maalivahdin vaihdossa edes olisi? Eikö se olisi jopa todennäköistä, että Bernard saisi ainakin yhden laukauksen kiinni?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tuo kyllä syö aina hyvin jengiä, kun painat 10 minuuttia yhtä maalia, ja heti kun joku tilanne omaan päähän,niin verkko heiluu. Fränä pelkää nyt joka vetoa ja antaa ihan holtittomia ripareita.

Varmaan tää pelasin joskus vastustajan paidassa saa puntin (pään,käden ja kaiken muun) tutisemaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mielestäni on aivan turha takertua yksittäisiin pelaajiin tai edes kentällisiin jos kutakuinkin jokainen pelaaja pelaa tällä hetkellä uransa surkeinta jääkiekkoa. Kyllä vika on silloin jossain muualla kuin käytettävissä olevan pelaajamateriaalin laadussa.
Joo, mutta herätystä on ennenkin yritetty penkkikomennuksilla ja nostamalla junnut kehiin.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Olen tyytyväinen että Fränä on pelannut muutamassa ottelussa ihan hyvällä, voittavalla tasolla. Mutta kokonaisuutena en voi sietää maalivahtia joka tarjoaa hyvien pelien vastapainoksi todella huonoja pelejä. Pientä tasaisuutta otteisiin olisi kiva saada. Tämä sama ominaisuus on leimannut myös Aten uraa HIFK:ssa. Perkele!

Vielä lisäavautumisena: miksi helvetissä Bernard ei voi pelata maalilla erääkään? Siis onko Lunkan mielestä isossa kuvassa jotain hyötyä että kaveri joka on ollut aivan täysin lamaantunut maalilla ottelun alusta lähtien jatkaa siellä täydet 60min?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olen tyytyväinen että Fränä on pelannut muutamassa ottelussa ihan hyvällä, voittavalla tasolla. Mutta kokonaisuutena en voi sietää maalivahtia joka tarjoaa hyvien pelien vastapainoksi todella huonoja pelejä. Pientä tasaisuutta otteisiin olisi kiva saada. Tämä sama ominaisuus on leimannut myös Aten uraa HIFK:ssa. Perkele!

Tämä. Vähän huolestuttaa tämä tilanne, onko meillä maalivahtiongelma (näin alkukaudesta on ainakin ollut)? Ainakin itse on vaikea luottaa edes Atteen kun hänkin on ollut hyvin ailahteleva IFK:ssa niin kuin sanoit.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu munkin viivalämärit varmaan uppois Tuohimaalle eikä nämä mun lämärit kummoisia ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös