Ei tuolla pelilläkään taistella yhtään mistään.
Ai 4 maalia ei pitäisi riittää voittoon?
Ei tuolla pelilläkään taistella yhtään mistään.
Tästä olen kyllä kanssasi eri mieltä. Kyllä siellä on jengi näyttänyt taistelijan luonnetta ensimmäisen erän jälkeen. Yhtään ei olla saatu maalivahdilta apuja tänään.Ei tuolla pelilläkään taistella yhtään mistään.
Yllättävän pahasti meni itellä myös ihon alle.Päässhhhon tekee (vituttaa jo ketään muuta tuo selostajan ääntäminen? Ymmärrän että se tuohon suuntaan länsinaapurissa äännetään, mutta silti vituttaa). Kaikki menee.
Fränälle on mennyt helppoja joo, muttei tätä peliä voi veskarin niskaan kaataa. Niin avopaikoilta SaiPa on päässyt noita maaleja tekemään kun HIFK:n pelaajat vain seuranneet vierestä.Avauserän jälkeen mielestäni ihan riittävää peliä, paikat selvästi meille. Alivoima oli huono, mutta muuten avauserää lukuunottamatta ihan hyvä peli. Tasoitus oli riman päässä jne.
Fränälle mennyt liian monta liian helppoa.
Joo, mutta maalivahti ei ole saanut kyllä apuja kenttäpelaajiltakaan. Kyllä toi HIFK:n touhu oli aivan kamalaa katsottavaa ja tämä menee täysin Pikkaraisen piikkiin.Tästä olen kyllä kanssasi eri mieltä. Kyllä siellä on jengi näyttänyt taistelijan luonnetta ensimmäisen erän jälkeen. Yhtään ei olla saatu maalivahdilta apuja tänään.
Fränälle on mennyt helppoja joo, muttei tätä peliä voi veskarin niskaan kaataa. Niin avopaikoilta SaiPa on päässyt noita maaleja tekemään kun HIFK:n pelaajat vain seuranneet vierestä.
No ei ollut, mutta sanomattakin selvää ettei tällä maalivahtipelillä taistella kyllä yhtään mistään.
Katsoin, toinen maali selkeästi Fränän, ei kahta sanaa. Muihin ovat pelikaverit yhtä paljon syyllisiä kuin Fränäkin.Katsoitko peliä? SaiPan toinen maali, neljäs maali ja viides maali olivat semmoisia ettei noi vain saisi mennä sisään. Muille maaleille ei sitten Fränä oikein voinut mitään, mutta ei maalivahdin päätä voi mitenkään silitellä jos verkonperukoille menee kolme helppoa.
Mä en vaan ymmärrä miksi siitä maalivahdista tehdään se syntipukki ihan joka tilanteessa katsomatta mitä siellä kentällä oikeasti tapahtui.
Katsoin, toinen maali selkeästi Fränän, ei kahta sanaa. Muihin ovat pelikaverit yhtä paljon syyllisiä kuin Fränäkin.
Mä en vain ymmärrä miten aina kaikki saadaan kaadettua yhden pelaajan niskaan, kun jokaisen maalin osalta tehdään aivan kammottavia mokia läpi kenttää. Esim. Saarinen tuossa 2-0 maalissa hävisi kolme kaksinkamppailua ja takakarvassa päätti nostaa selän suoraksi.
kysyn Tobias Salmelaiselta, miksi meillä on toinen kausi peräkkäin mv-ongelmia? Ihan turha haaveilla isosta menestyksestä, jos mv-peli ei ole liigan kärkeä.
Paljon parjattu Nybari osasi kyllä tämän veskarien hankinnan, meillä oli oikeastaan joka vuosi ihan sarjan kärkeä olevat veskarit. Nyt tosiaan Tobiaksen kohdalla on jotenkin keskinkertaisia veskareita hankittuna.
Tänään Ruusu pelaa helpon nollapelin. Saa ottaa talteen.
Tänään Ruusu pelaa helpon nollapelin. Saa ottaa talteen.