Otteluseuranta (HIFK)

  • 529 939
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Laitataklauksen olisin hyväksynyt, mutta taas myöhästynyt taklaus...

Nuo selän kääntämiset tuossa kohtaa on perseestä. Sitten ihmetellään jos sattuu.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Päivän pelistä tulee mieleen se, että HPK joutui eilen puolustamaan ja me hyökkäsimme, kumpi väsyi enemmän?
Ainakin HPK yrittää kaikin keinoin tänään välttää jäähyjä.
Atte maalissa ja jengi tietää miten pelata.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neljäs peli alkukauden viidestä, kun HIFK ottaa jäähyn väärästä vaihdosta. Olisiko siinä helppo terävöittämisen paikka joukkueella ja valmennuksella?
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpa nihkeän näköistä tekemistä tähän asti. Tuntuu, että ollaan kokoajan HPK:ta potkun verran jäljessä.
Rinkelinmäen leveässä kaukalossa Kerho pääsee helposti karkuun HIFKn karvausta ja prässiä. Mennyt homma perässäjuoksemiseksi, kun ei ehditä iholle. Paitsi Keränen, joka päässyt pari kertaa taklaamaan napakasti.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
HIFK on nyt paska. Pikkaraisen ilmeet on olleet memen arvoisia: ”Mitä vittua täällä tapahtuu?”

Siis helpot syötöt viereen ei osu lapaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tuo nyt kovin hyvältä näytä. Lopussa Ahonen olisi voinut vähän pistää filmiä kehiin niin olisi varmaan Krivosik lentänyt ulos kun taklaus osui osittain päähän.
 
J

Just-Ice-Hockey

Mä oon varmaan sokea, mutta mun silmään näytti, että Krivosik vai mikä lie veti Ahosta suoraan kupoliin maalin takana viimeisellä minuutilla. Siitä olen ainakin melko varma, että sen jälkeen Ahonen lähti tuota tekoa kostamaan jollain erikoisella hyppykyynärpäällä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään joka peliin keksitään uudet ongelmat. Eilen peliin lähtö oli valmistautumisen ja peliin lähdön osalta umpisurkea.

Tällä hetkellä ihmettelen, että miten tällä materiaalilla voi pelata noin huonoa lätkää. JYP pelissä oli merkkejä pelin rytmittämisen ja vauhtikiekon onnistuneesta yhdistelmästä. Nyt IFK vain kohkaa pystyyn vaille mitään pelin rytmittämistä. Tämän lopputulos on alivoimaiset hyökkäykset ja noin heikoilla rytmeillä ei päästä edes prässämään. En yhtään jaksaisi katsoa tuollaista paskaa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mä oon varmaan sokea, mutta mun silmään näytti, että Krivosik vai mikä lie veti Ahosta suoraan kupoliin maalin takana viimeisellä minuutilla. Siitä olen ainakin melko varma, että sen jälkeen Ahonen lähti tuota tekoa kostamaan jollain erikoisella hyppykyynärpäällä.

Jos se olisi ollut Ahosen maila, olisi Ahonen saanut siitä 3 pelin kakun.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK on hätää kärsimässä. Ei voi vaan mitään. Voisi kuvitella että tuolla euromäärällä saisi parempaa ylivoimaa edes. Onneksi edes Engren pelaa omalla tasolla. No, joukkue on vielä vähän ”neitsyt” vielä mutta kyllä tohon on nyt pakko tehdä hankintoja ja äkkiä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tartte ihmetellä, miksi HIFK on huono: kukaan ei puhu eikä kukaan tiedä, missä toiset on. Niiden lisäksi syötöt on ala-arvoisia eikä niissä ole mitään ideaa. Tolla tasolla ei oikein voi pärjätä.

Se olis nyt Pikkaraisen aika vaikka heittää fläppitaulu seinään ja herätellä joukkuetta. Tyylistä viis, mutta hereille pitää pelaajat saada.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siinä olisi nyt HPK:n pelaajalle 6 matsin kakku tiedossa. Täysin kuolleesta kulmasta kyynärpäällä päähän. Mun mielestä oli vaarallisempi tilanne kuin Varakkaan taklaus Jyp pelaajaan. Jos nyt miettii kummassa oli tahallisuutta ja vahingoittamisyritystä niin ei tarvitse kauaa miettiä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, joukkue on vielä vähän ”neitsyt” vielä mutta kyllä tohon on nyt pakko tehdä hankintoja ja äkkiä.

Ööööö. Kuinka suuri materiaalietu me tarvitaan, että voitetaan HPK, joka toimii karkkirahoilla IFK:hon verrattuna ja jonka kapteeni ja paras pistemies me vietiin. Sanon ihan suoraan, että vaikka me saataisiin tuohon pari pelaajaa lisää, niin mikään ei muutu. Ne pelilliset ongelmat pitää ratkoa tällä materiaalilla. Ne mahdolliset lisähankinnat ovat hienosäätöä. HIFK pelaa tällä hetkellä materiaaliin suhteutettuna ihan hirveää kiekkoa. HPK:llä on paljon enemmän työkaluja pakissaan, vaikka materiaali on selkeästi heikompi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Samaa mietin minäkin. IFK hävisi varmaan kaikki kaksinkamppailut eivätkä helpotkaan syötöt menneet perille. Aivain järkyttävän näköistä tekemistä.

No niinpä. Eilenkin vitutti se, että vaikka maalipaikkoja luotiin ihan riittävästi, niin vääntöjä hävittiin aika paljon. Omalla alueella varsinkin. Heikko on tuo meidän pakisto fyysisestikin, kun Varakkaan poissaolo näkyy noin selkeästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös