TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Siis mitä vittua nyt taas tämä Turusen jäähy?! Vittu tää Liiga on yks iso vitsi nykyään.
Laitataklauksen olisin hyväksynyt, mutta taas myöhästynyt taklaus...Siis mitä vittua nyt taas tämä Turusen jäähy?! Vittu tää Liiga on yks iso vitsi nykyään.
Joku voisi jopa käyttää sanaa ”normipäivä” tässä kohtaa.Ei ihan paras päivä HIFK-jääkiekossa.
Laitataklauksen olisin hyväksynyt, mutta taas myöhästynyt taklaus...
Onpa nihkeän näköistä tekemistä tähän asti. Tuntuu, että ollaan kokoajan HPK:ta potkun verran jäljessä.
Rinkelinmäen leveässä kaukalossa Kerho pääsee helposti karkuun HIFKn karvausta ja prässiä. Mennyt homma perässäjuoksemiseksi, kun ei ehditä iholle. Paitsi Keränen, joka päässyt pari kertaa taklaamaan napakasti.Onpa nihkeän näköistä tekemistä tähän asti. Tuntuu, että ollaan kokoajan HPK:ta potkun verran jäljessä.
Mä oon varmaan sokea, mutta mun silmään näytti, että Krivosik vai mikä lie veti Ahosta suoraan kupoliin maalin takana viimeisellä minuutilla. Siitä olen ainakin melko varma, että sen jälkeen Ahonen lähti tuota tekoa kostamaan jollain erikoisella hyppykyynärpäällä.
Jos se olisi ollut Ahosen maila, olisi Ahonen saanut siitä 3 pelin kakun.
Tällä hetkellä ihmettelen, että miten tällä materiaalilla voi pelata noin huonoa lätkää.
No, joukkue on vielä vähän ”neitsyt” vielä mutta kyllä tohon on nyt pakko tehdä hankintoja ja äkkiä.
Ööööö. Kuinka suuri materiaalietu me tarvitaan
Samaa mietin minäkin. IFK hävisi varmaan kaikki kaksinkamppailut eivätkä helpotkaan syötöt menneet perille. Aivain järkyttävän näköistä tekemistä.