Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 826
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
2-0 näytti hyvältä, joskin hieman säkää taisi olla mukana. Toisaalta Jääskä olisi voinut osua suoraan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu kun puhtaasta taklauksesta heitetään ukkoa pihalle! Pahalta se toki näytti ja toivottavasti kaveri tokenee nopeasti ei loukkaantumisia kenellekään toivo, mutta vittu kyllä tässä lajissa taklata pitää saada. Taklauksessa ei ollut mitään vikaan.

Mutta jätkiltä hyvää duunia! Tätä lisää!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Vittu kun puhtaasta taklauksesta heitetään ukkoa pihalle! Pahalta se toki näytti ja toivottavasti kaveri tokenee nopeasti ei loukkaantumisia kenellekään toivo, mutta vittu kyllä tässä lajissa taklata pitää saada. Taklauksessa ei ollut mitään vikaan.

Mutta jätkiltä hyvää duunia! Tätä lisää!

Katsotko hallilla vai telkkarista? Telkkarista näkyi selvä osuma päähän.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Finley säännön mukaan Varakas tulee kakkua samaan koska päähän se taklaus osui. Pari peliä pääsee Vito huilaamaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Katsotko hallilla vai telkkarista? Telkkarista näkyi selvä osuma päähän.

Telkkarista, kädet nousi vasta taklauksen jälkeen. Puhdas niitti kroppaan kädet alhaalla, saattotilanteessa kädet irtoaa kropasta niin kuin yleensä käy.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Telkkarista, kädet nousi vasta taklauksen jälkeen. Puhdas niitti kroppaan kädet alhaalla, saattotilanteessa kädet irtoaa kropasta niin kuin yleensä käy.

Mä näin kovin erilailla kuin sinä, joten jompikumpi meistä näkee nyt väärin. Mä en edes käsien irtoamisesta tuossa murehtinut, koska mun mielestä Viton olkapää osuu suoraan kaverin kupoliin, vaikka toki suurin osa osumasta tuleekin kroppaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä näin kovin erilailla kuin sinä, joten jompikumpi meistä näkee nyt väärin. Mä en edes käsien irtoamisesta tuossa murehtinut, koska mun mielestä Viton olkapää osuu suoraan kaverin kupoliin, vaikka toki suurin osa osumasta tuleekin kroppaan.

Tai sitten totuus on jossain tuossa välimaastossa. En vain itse näe tuota minään törkyniittinä, ei hyppyä, ei kädet ylhäällä, taklaus tulee suoraan edestä kroppaa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tai sitten totuus on jossain tuossa välimaastossa. En vain itse näe tuota minään törkyniittinä, ei hyppyä, ei kädet ylhäällä, taklaus tulee suoraan edestä kroppaa.

Sekin voi toki olla :D Jos kaveri olisi ollut hereillä, niin tuskin olisi mitään sattunut muuta kuin tutinaa ja tötinää Nordiksella. Noh, toivottavasti kaverille ei käynyt pahasti ja Vitokin saadaan taas pian kehiin. 5min AV oli onneksi tällä kertaa jopa positiivisen viihdyttävä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nypsiltä hyvä peli tähän mennessä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Eli väärin tehty maali?
Kuka niin on väittänyt? Sanoin lyhyesti hyvä skode. Voisi sen kirjoittaa pidemminkin, mutta tässä kommentoidessa pienillä näppäimillä en jaksanut kirjoittaa erinomainen. Nyt se tuossa lukee. Samoin oli seuraava maalikin. Veikkaukseni 6 maalia on tahdissa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kuka niin on väittänyt? Sanoin lyhyesti hyvä skode. Voisi sen kirjoittaa pidemminkin, mutta tässä kommentoidessa pienillä näppäimillä en jaksanut kirjoittaa erinomainen. Nyt se tuossa lukee. Samoin oli seuraava maalikin. Veikkaukseni 6 maalia on tahdissa.

No miksi ei riittänyt vain, että hieno maali ilman maalin vähättelyä kun maalivahti ei ollut töidensä tasalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös