Valo yössä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Attea ei tänään helpolla ohiteta.
Hyvin on ollut pelissä kyllä.
Attea ei tänään helpolla ohiteta.
Kuka niin on väittänyt? Sanoin lyhyesti hyvä skode. Voisi sen kirjoittaa pidemminkin, mutta tässä kommentoidessa pienillä näppäimillä en jaksanut kirjoittaa erinomainen. Nyt se tuossa lukee. Samoin oli seuraava maalikin. Veikkaukseni 6 maalia on tahdissa.
Koska minulla on tapana analysoida myös maalivahteja, kun itse joskus olen seissyt tolppien välissä. Turha tulkita aina vaikeimman kautta.No miksi ei riittänyt vain, että hieno maali ilman maalin vähättelyä kun maalivahti ei ollut töidensä tasalla?
Samaa mieltä, että ei ole vastustaja ihan kärkipäästä.Nyt jäitä hattuun kaikille hypettäjille, JYP ei ole mikään mittari. Kärpät tai Tappara johtais tätä peliä ainaskii 8-0!
Pitää paikkansa. Tulee Jypille pitkä kausi. Lyytinen taas ylihyökkäsi ja Ahonen jäi yksin kahta hyökkääjää vastaan.Nyt jäitä hattuun kaikille hypettäjille, JYP ei ole mikään mittari. Kärpät tai Tappara johtais tätä peliä ainaskii 8-0!
Nyt jäitä hattuun kaikille hypettäjille, JYP ei ole mikään mittari. Kärpät tai Tappara johtais tätä peliä ainaskii 8-0!
Nyt jäitä hattuun kaikille hypettäjille, JYP ei ole mikään mittari. Kärpät tai Tappara johtais tätä peliä ainaskii 8-0!
Pitää paikkansa. Tulee Jypille pitkä kausi. Lyytinen taas ylihyökkäsi ja Ahonen jäi yksin kahta hyökkääjää vastaan.
Hienoa peliä meiltä, Petrellin niitti Tuppuraiseen oli kyllä upea :)
Jännä, varmaan katsonut JYPin molemmat pelit? Oli nimittäin hyvää peliä, tänään ei jostain syystä vaan ole lähtenyt yhtään. Tappara-pelin kahdella ekalla erällä oltaisiin vähintään tasoissa tässä pelissä. Mutta kun ei olla siinä pelissä enää.Pitää paikkansa. Tulee Jypille pitkä kausi. Lyytinen taas ylihyökkäsi ja Ahonen jäi yksin kahta hyökkääjää vastaan.