Otteluseuranta (HIFK)

  • 530 388
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Sen myönnän että eka erä kääntyi loppua kohden ns. neppailuksi, mutta eihän tää alkukausi muuten oo pääasiassa ollut neppailua lähelläkään. Tulos on vaan kovan tuskan takana ja mä näen että jengi kaipaa nyt tukea enemmän kuin vittuilua.

Samaa mieltä, ei oo alkukausi ollu neppailua, hyvin on mestoja luotu. Ja ehkä toi neppailu-vertaus oli väärä. Mut nyt ku tää sama kaava toistaa itseään joka pelissä niin meikäläisen pinna ei riitä. Eikä mua vakuuta se että keski-alue ylitetään hienosti mutta muuten menee sormi suuhun joka osa-alueella.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Samaa mieltä, ei oo alkukausi ollu neppailua, hyvin on mestoja luotu. Ja ehkä toi neppailu-vertaus oli väärä. Mut nyt ku tää sama kaava toistaa itseään joka pelissä niin meikäläisen pinna ei riitä. Eikä mua vakuuta se että keski-alue ylitetään hienosti mutta muuten menee sormi suuhun joka osa-alueella.

Onhan tää tuskastuttavaa, tottakai. Mutta niin kauan kun noi äijät pistää kaiken likoon tuolla jäällä niin mulla ainakin usko riittää että tää kääntyy voitoksi vielä. Tänään ja koko kauden osalta. Mua ei oikeastaan huolestuta mikään muu kun meidän puolustus. Tai puolustajat. Mun mielestä meijän maalivahti joutuu nyt vähän epäreilusti sivulliseksi uhriksi tuolla kun meijän päässä aukeaa välillä ihan käsittämättömiä avopaikkoja vastustajalle. Niistä kun päästäisiin eroon, niin hyökkäyksen tuskakin voisi helpottaa kun onnistumisia tarvittaisiin ehkä vain 1-2 tämän hetkisen 3-5 sijaan.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Onhan tää tuskastuttavaa, tottakai. Mutta niin kauan kun noi äijät pistää kaiken likoon tuolla jäällä niin mulla ainakin usko riittää että tää kääntyy voitoksi vielä. Tänään ja koko kauden osalta. Mua ei oikeastaan huolestuta mikään muu kun meidän puolustus. Tai puolustajat. Mun mielestä meijän maalivahti joutuu nyt vähän epäreilusti sivulliseksi uhriksi tuolla kun meijän päässä aukeaa välillä ihan käsittämättömiä avopaikkoja vastustajalle. Niistä kun päästäisiin eroon, niin hyökkäyksen tuskakin voisi helpottaa kun onnistumisia tarvittaisiin ehkä vain 1-2 tämän hetkisen 3-5 sijaan.

Niin no, omasta mielestä tuolla ei todellakaan laiteta kaikkea likoon.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Ennen kauden alkua kun katselin HIFK:n kokoonpanoa niin se näytti sinäänsä ihan hyvältä, mutta mielestäni siitä puuttui ”sitä jotain”. Ja juuri siltä tämä näyttääkin.

Saatana! Äijää nyt vaan röyhkeästi maalille ja toimituksia sinne.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Niin no, omasta mielestä tuolla ei todellakaan laiteta kaikkea likoon.

Maalin eteen ei mennä. Siinä oot oikeassa. Mutta jalka on IFK:lla ollut koko kauden parempi kuin vastustajilla. Eli onko kyseessä taktinen ongelma vai onko kyse löysäilystä?

Toki, mun on vaikea uskoa että Pikkaraisen taktiikassa maalille meno ei kuuluisi suunnitelmaan.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli hallitaan matseja, vaikka puolustus ei toimi eikä maalille mennä? Vaikea uskoa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK vie tän maalivahtien loistavaksi tekemisen ihan uudelle levelille. Jotenkin uskomatonta seurata peliä, jossa ei odota IFK:n tekevän maalia, vaikka tulisi läpiajoa ja 2 vs 1 hyökkäyksiä tai mitä maalipaikkoja vaan.

Lyytinen on muuten aika surullinen hahmo. Muutenkin isokin osa maalinteon vaikeudesta on sen syytä, että pakkien laukauksien huonouden syytä. Vittu mitä tuhnuja
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ei todellakaan. Kukaan ei halua mennä maalille maskiin ottamaan mustelmia ja tekemään maskia. Ei haluta maksaa hintaa maaleista, ei ihme että niitä ei myöskään tule.

Juuri tätä tarkoitin. Ihan sama mulle jotkut corsi tilastot jos pelätään mustelmia eikä makseta maalista hintaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Taas luvassa 2 minuuttia ylivoimaa ilman minkäänlaista maskipelaamista. Wehee. Lucas Lessio on edellinen joka tätä HIFK:ssa tätä on tehnyt.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Juuri tätä tarkoitin. Ihan sama mulle jotkut corsi tilastot jos pelätään mustelmia eikä makseta maalista hintaa.

Oon samaa mieltä, mutta maalille meno ei ole ainoa toimiva taktiikka jääkiekossa. Yksi vaihtoehto on sekin että kun vetopaikka tulee niin siihen vetoon panostetaan ja ammutaan se sinne tyhjään tilaan eikä suoraan logoon. Patrik Laine sanoo moi.. Aivan vitun löysä lapanen, mutta kun mesta tulee ni se kiekko ammutaan maaliin.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viisi erää nollilla Pelsuja vastaan. Eurooppalaisen huippujoukkueen peli ei oikein kulje.

Torjunnat 9 - 29.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Oon samaa mieltä, mutta maalille meno ei ole ainoa toimiva taktiikka jääkiekossa.
Ei ole ei mutta keskimäärin veskarin on helvetin paljon hankalampi torjua vetoa jos ei maskin takaa nää sen lähtöhetkeä.

Ei päästä karoillekaan kun ei mennä maskiin/maalin eteen. Noilla laukaisumäärillä pitäisi tulla vähintään kaksi riparimaalia/ilta jos maalineduspelaaminen olisi kunnossa. Ei niitä Tappara-matsin kaltaisia riparimaaleja joka ilta seitsemästä metristä sisään lyödä.
 
Viimeksi muokattu:

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ei ole ei mutta keskimäärin veskarin on helvetin paljon hankalampi torjua vetoa joa ei maskin takaa nää sen lähtöhetkeä.

Tämäkin on totta. Positiivista on se, että paikkoja tulee edelleen liukuhihnalta. Äijää maskiin ja vetoihin tarkkuutta niin tilanne on korjattavissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös