Sen myönnän että eka erä kääntyi loppua kohden ns. neppailuksi, mutta eihän tää alkukausi muuten oo pääasiassa ollut neppailua lähelläkään. Tulos on vaan kovan tuskan takana ja mä näen että jengi kaipaa nyt tukea enemmän kuin vittuilua.
Samaa mieltä, ei oo alkukausi ollu neppailua, hyvin on mestoja luotu. Ja ehkä toi neppailu-vertaus oli väärä. Mut nyt ku tää sama kaava toistaa itseään joka pelissä niin meikäläisen pinna ei riitä. Eikä mua vakuuta se että keski-alue ylitetään hienosti mutta muuten menee sormi suuhun joka osa-alueella.
Onhan tää tuskastuttavaa, tottakai. Mutta niin kauan kun noi äijät pistää kaiken likoon tuolla jäällä niin mulla ainakin usko riittää että tää kääntyy voitoksi vielä. Tänään ja koko kauden osalta. Mua ei oikeastaan huolestuta mikään muu kun meidän puolustus. Tai puolustajat. Mun mielestä meijän maalivahti joutuu nyt vähän epäreilusti sivulliseksi uhriksi tuolla kun meijän päässä aukeaa välillä ihan käsittämättömiä avopaikkoja vastustajalle. Niistä kun päästäisiin eroon, niin hyökkäyksen tuskakin voisi helpottaa kun onnistumisia tarvittaisiin ehkä vain 1-2 tämän hetkisen 3-5 sijaan.
Ei todellakaan. Kukaan ei halua mennä maalille maskiin ottamaan mustelmia ja tekemään maskia. Ei haluta maksaa hintaa maaleista, ei ihme että niitä ei myöskään tule.Niin no, omasta mielestä tuolla ei todellakaan laiteta kaikkea likoon.
Niin no, omasta mielestä tuolla ei todellakaan laiteta kaikkea likoon.
Nimenomaan tämä!Ei todellakaan. Kukaan ei halua mennä maalille maskiin ottamaan mustelmia ja tekemään maskia. Ei haluta maksaa hintaa maaleista, ei ihme että niitä ei myöskään tule.
Eli hallitaan matseja, vaikka puolustus ei toimi eikä maalille mennä? Vaikea uskoa.
Ei todellakaan. Kukaan ei halua mennä maalille maskiin ottamaan mustelmia ja tekemään maskia. Ei haluta maksaa hintaa maaleista, ei ihme että niitä ei myöskään tule.
Juuri tätä tarkoitin. Ihan sama mulle jotkut corsi tilastot jos pelätään mustelmia eikä makseta maalista hintaa.
Ei ole ei mutta keskimäärin veskarin on helvetin paljon hankalampi torjua vetoa jos ei maskin takaa nää sen lähtöhetkeä.Oon samaa mieltä, mutta maalille meno ei ole ainoa toimiva taktiikka jääkiekossa.
Ei ole ei mutta keskimäärin veskarin on helvetin paljon hankalampi torjua vetoa joa ei maskin takaa nää sen lähtöhetkeä.