SaatananJäätävä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Kyllähän toi Karhusen viimeisin hanska, joka ilmestyi jostain tyhjästä kiekon tielle, oli jo kunnon vittuilua :D
Juuri tätä tarkoitin. Ihan sama mulle jotkut corsi tilastot jos pelätään mustelmia eikä makseta maalista hintaa.
Samaa mieltä. Vitun tilastot! Ja älykiekkofanit tulee varmaan kertoo kuinka hallittiin peliä mutta ei tehty maaleja. Eli oltiin parempia mutta käteen jäi? 0 pistettä.
Mutta silti tilastot kertoo jotain muuta.
Mun mielestä pointti noissa tilastopohdinnoissa on se, että kaikki ei ole vittusaatana paskaa ja kaikille ei tarvitse antaa vittusaatana kenkää, vaan peliä pitää lukea ja tehdä oikeat hienosäädöt jotta tuo tilastodominointi realisoituisi myös tulostaululla.
Käsittääkseni meidän kaikkien agenda on nähdä voittava IFK.
Mun mielestä pointti noissa tilastopohdinnoissa on se, että kaikki ei ole vittusaatana paskaa ja kaikille ei tarvitse antaa vittusaatana kenkää, vaan peliä pitää lukea ja tehdä oikeat hienosäädöt jotta tuo tilastodominointi realisoituisi myös tulostaululla.
Käsittääkseni meidän kaikkien agenda on nähdä voittava IFK.
Onko Lyytinen tehnyt tänään yhtään oikeaa ratkaisua kentälläollessaan? Aivan hirveän näköistä tekemistä.
Kyllä, en ole antamassa kenellekään kenkää. Ja voin lukea vaikka mitä peliä, mutta maaleja ei silti tule.
Ihan sama mitä tilastot näyttää, maalit ratkaisee.
On meidän kaikkien agenda nähdä voittava jengi, mutta nähdäänkö?
Taidanpa ottaa seitinohuet, ei kyllä kovemmat.
Sieltäkö tämä yltiöpäinen positiivisuus on peräisin?
Lasin pohjalta. Olenhan suomalainen.
Ei kestä kauaa toi positiivisuus. Kohta eppunormaali tms. soi ceedeeltä, soitat yle suomi radioon ja kerrot kuinka harmittaa.