Mua lämmittäisi hyvä tilipussi niin paljon etten jaksaisi välittää koko hyökkäyspelistä.Millaistakohan olisi olla jääkiekkolija nimeltään Johan Motin. Varmaan vituttais ainakin se, että hyökkäyspäässä ei osais tehdä mitään, ei kovia vetoja, ja yleensä rannarit nurkkaan tai ekaa vastustajaa syndeihin.
Millaistakohan olisi olla jääkiekkolija nimeltään Johan Motin. Varmaan vituttais ainakin se, että hyökkäyspäässä ei osais tehdä mitään, ei kovia vetoja, ja yleensä rannarit nurkkaan tai ekaa vastustajaa syndeihin.
Mistä olet näin lukenut? Eikö Suomen edustaminen Hlinka Gretzky Cupissa sinetöinyt, että Lambert edustaa Suomea. Tässä vielä linkki: Kaksoiskansalainen Brad Lambert, 15, säväytti Suomen paidassa – Kanadan edustamisesta ei tullut mahdollistaKäsittääkseni Lambert tukijoukkoineen on miettinyt Pohjois-Amerikan junnusarjoja (WHL, OHL, QMJHL), yliopistosarjat eivät ole ollut mietinnässä.
Mitään tulevien kausien suhteen ei tänään ole siis ratkennut.
Kangasniemellä olisi tänään loistava paikka erottua joukosta ja kantaa jengiä, mutta tähän mennessä näyttää olevan taas niitä iltoja, kun Iikkaa ei nappaa. Selkä suorana hyvin usein.
Just olin kirjoittamassa samaa. Sen sijaan, että olisi polkaisdut linjan kiinni, nosti selän pystyyn ja väisti vastustajaa. Muutoinkin kokeneempi kaarti vetelee päin persettä kun pitäis nostaa profiilia ja ottaa vastuuta.Pelasi muuten M.Keränen aika paskasti sen Ässien maalin. Olisi iskenyt itsensä kiinni Hirvoseen heti, niin olisi peli vielä 0-0.
Mistä olet näin lukenut? Eikö Suomen edustaminen Hlinka Gretzky Cupissa sinetöinyt, että Lambert edustaa Suomea. Tässä vielä linkki: Kaksoiskansalainen Brad Lambert, 15, säväytti Suomen paidassa – Kanadan edustamisesta ei tullut mahdollista
Katsoitteko Kangasniemeä siinä tilanteessa? Ei maistunut puolustaminen/luistelu.Just olin kirjoittamassa samaa. Sen sijaan, että olisi polkaisdut linjan kiinni, nosti selän pystyyn ja väisti vastustajaa. Muutoinkin kokeneempi kaarti vetelee päin persettä kun pitäis nostaa profiilia ja ottaa vastuuta.
Enberg on kyllä täysin avuton kiekon kanssa. Ei edes vahingossa mitään onnistumisia.