Otteluseuranta: Detroit - Pittsburgh, Game 5

• 41 335
  • 474

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Nyt siihen niitti !!

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sais ratkasu tulla tässä erässä, muuten jää näkemättä mahdollisesti huipennus kun pitää duuniin lähtee. Nyt MAALIA POIJJAAAT!

NYT ! ! ! Detroit yv

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sais ratkasu tulla tässä erässä, muuten jää näkemättä mahdollisesti huipennus kun pitää duuniin lähtee. Nyt MAALIA POIJJAAAT!

Juurikin näin. No ehkäpä nyt kun tuli sitten ylivoima vaihteeksi Detroitille.

d2uce

Jäsen
Ei paljon Filppula säälinyt Ruutua kun kaiveli kiekkoa Jarkon syndeistä maalin takana.

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Nyt se ylivoimamaali. Muuten tän pelin ratkaisu jää multa näkemättä suorana sellaisena

Eli nyt mä meen. Toivottavasti Detroit voittais.

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Käsittämätön jäähy... tuomareilta!

EDIT: No onneksi ei tuollaiseen ratkennut. Hyvä niin.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tuomarit ratkaisee tän pelin...

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kolmas OT, huikeutta!

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Toivottavasti Wings voittaa, jää loppu näkemättä kun duuni pukkaa päälle. Hyvä matsi, toivottavasti saa ansaitsemansa lopetuksen.

TML

Jäsen
100 minuuttia!

Tää erä oli Pensin hallintaa puolestaan ja muutamista äijistä kyllä huomaa että tänään ja tällä kaudella on pelattu.
Ei auta sääliä kuitenkaan, hienoja pelejähän nämä on.

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Täällähän tyhjenee koko jatkoaika kun duunit alkavat usealla. Onneksi iltavuoro kutsuu vasta klo 13.30 eli jos siihen mennessä ratkeis niin hyvä olis. ;)

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Mahtavaa pelii. Onneks vapaapäivä duunista. Voi juhlii kunnol jos kannu tulee Detroittiin. Let's go Red Wings !!

d2uce

Jäsen
Kunhan ei huomisaamuun veny, niin minä ainakin voin pelin katsoa loppuun ilman mitään työkiireitä.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ei auta. Pakko lähteä duuniin. Myöhässä jo.

Aivan, mutta voiton saisi korjata kyllä Red Wings, pelitapahtumiin nähden se olisi oikea voittaja. Huikea peli ja en ihan odottanut näkeväni 100 minuuttia huippujääkiekkoa, mutta sain keploteltua duunit vähän myöhäisemmäksi alkamaan aamulla, kun oletin että peli on vähän yli kuuden jälkeen ohi. Noh shit happens.

TML

Jäsen
Itse olen ollut hereillä vasta noin 20 tuntia putkeen joten täällä kyllä jaksetaan vielä.

Ruutu ja Malkin ovat parantaneet peliään nyt, hyvin pelaa myös Hossa edelleen.
Stuart on Wingsistä ollut näkyvästi esillä, myös Helmillä tuntuu olevan jalkoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy