Vaikka Filppulalle olisinkin voittoa toivonut, niin kyllä jäähy oli aivan selvä. Maila nousi, naama auki, tsekki pihalle.
Vallulle tsemppiä seuraavaan matsiin, voisi vaikka byyrin pari heittää ja tuoda kannun sitten kesällä stadiin.
Tämän pelin jälkeen voidaan kysyä että kuka on Sidney Crosby? Tuoko totaalisen näkymätön kaveriko on olevinaan joku tulevaisuuden huippunimi? Heh, puukätinen Jarkko Ruutukin oli tässä pelissä miljoona kertaa näkyvämpi hahmo.
Katsoit vissiin pelkästään viimeisen jatkoajan, kun Crosby ei pahemmin käynyt edes kentällä...?
Detroitilla oli kalkkuna viimeisellä minuutilla pöydällä jo valmiiksi paistettuna, mutta Talbot tasoitti ja ottelun ratkaisu ei Detroit-miehille maistunut, joten turhaan mussutat.
Tilastojen ystävänä tarjoan sinulle linkin tilastoihin. Sieltä voi jokainen itse käydä lukemassa miten tehokas ja tehoton kukin on ollut. Crosbyn kunnosta en osaa sanoa. Luulisi kyllä noin nuoren jätkän kunnon olevan riittävällä tasolla. Varsinkin kun sai lepoaikaa runkosarjassa melkein 30 matsin verran.
Hudlerin jäähy oli selvä, mutta niin olisi ollut Robertsin selkäänajo ja noin 5 miljoonaa kamppia millä Zetterberg vedettiin jatkoerissä nurin.
Heh ja mitä tuon oli tarkoitus todistaa? Kyllä minä tiedän että Crosby on jossain höpö höpö peleissä saanut aikaiseksi hyvät tehot, se ei poista sitä seikkaa että viime yön pelissä Crosby oli totaalisen näkymätön.
Jaa eli vain 5. finaalipeli on se todellinen Miesten Peli ™. Aiemmat oli höpöhöpöjä ja nyt vasta todelliset pelit alkaa. Crosby on ollut suorastaan jäätävän tehokas läpi playoffien. Kumpi onkaan loppupeleissä ratkaisevampaa, olla helvetin tekokas ja näkymätön vai täysin ylivoimainen, mutta tehottomampi kuin Elomon Teemu Jortsun alaisuudessa...niinpä. Minulle jäi Crosbysta parhaiten mieleen järjestelyt Hossan avausmaaliin ja Talbotin viime hetkien tasoitusmaaliin. Oli kyllä normaalia näkymättömämpi tänään, mutta tehokas.
Mun puolestani sais kyllä olla tehottomampikin. Ärsyttävä pikkuprinsessa tuo numero 87.
Ihmepojalla taitaa olla vain hyvät puheenlahjat, vähän niin kuin Raipelle tulee syöttöpisteitä vaikka mies ei olisi ollut kentälläkään.
Crosby pystyy siis 20-vuotiaana siihen, mitä Raipelle alkoi tapahtua vasta 2000-luvulla, nelikymppisenä? NHL:n tapa jakaa syöttöpisteitä on huomattavan erilainen SM-liigaan nähden, vaikka senhän sinä jo todennäköisesti tiesitkin.
Samoilla linjoilla muiden kanssa olen, että kyllä Crosby yleensä on kentällä käydessään jotakin aikaiseksi saanut. On jäänyt finaaleissa toki esim. Datsyukin varjoon, mutta et nyt ihan noin negis viitsisi Sid the Kidiä kohtaan olla, vaikka Penguinsin voitto näkyy sinua vituttavankin.
Kunhan vain hämmästelin että näkymätön Crosby keräsi pelissä 0+2 tehot, koska pelillisesti Crosby jostain syystä oli tänään täysi sukka ja kuten sanoin niin Jarkko Ruutu näkyi pelissä paljon enemmän.
Ja mua harmittaa että valvoin tuon pelin kun olisin voinut nukkuakin, varsinkin kun arvelin jo ennen peliä että Detroit ei tälläkään kertaa osaa katkaista sarjaa kotonaan. Ja jatkoerien tuomaritoiminta on se mikä mua ottaan pattiin, nämäkö herrat tosiaan oli olevinaan parasta mitä NHL:llä on tarjota? Jyri Rönn ja Tom Laaksonen pystyy paljon pienemmällä rahalla aivan samaan.
Jätä keskiviikon karkelo siis katsomatta ja keskity suosikkijoukkueidesi Devilsin ja Jokereiden tavoin hieman pidempään kesägolfaamiseen. Myö Detroit- ja Pittsburgh-fanit naatitaan Stanley Cup -finaaleista vielä hetkinen, pelasi siellä hyviä tai huonoja pelaajia.
Ja kai sitä saa kritisoida surkeasti pelannutta tähtipelaajaa jonka ylle koko jääkiekkomaailma on heittänyt pyhimyksen sädekehän, vaikka se ihmepoika sinun suosikkijoukkueessasi pelaakin.
Luuletko nyt olevasi jotenkin omaperäinen? Voin kertoa, ettet ole. Crosbyn haukkuminen on varsin yleistä teinien keskuudessa. Teineillä harvemmin on mitään käsitystä perspektiivistä. Kun kaksikymppinen pojankloppi on vienyt joukkueensa SC-finaaleihin kapteenina, niin jääkiekosta jotain tajuava osaa sellaista kyllä arvostaa. Sen sijaan 13-vuotiaiden junnujen on vaikea käsittää, että 20-vuotias on vasta pojankloppi. Sitä paitsi haukkuminen on aina helppoa ja kivaa, arvostaminen vaatii henkistä kasvua.Ja kai sitä saa kritisoida surkeasti pelannutta tähtipelaajaa jonka ylle koko jääkiekkomaailma on heittänyt pyhimyksen sädekehän, vaikka se ihmepoika sinun suosikkijoukkueessasi pelaakin.
Sitten kun hannes_ko hieman varttuu, oppii hänkin arvostamaan Bryan McCabea.
En taida varttua niin paljon, että näkisin McCaben nostamassa Leafs-paidassa Pyttyä.Sitten kun hannes_ko hieman varttuu, oppii hänkin arvostamaan Bryan McCabea.
Luuletko nyt olevasi jotenkin omaperäinen? Voin kertoa, ettet ole. Crosbyn haukkuminen on varsin yleistä teinien keskuudessa. Teineillä harvemmin on mitään käsitystä perspektiivistä. Kun kaksikymppinen pojankloppi on vienyt joukkueensa SC-finaaleihin kapteenina, niin jääkiekosta jotain tajuava osaa sellaista kyllä arvostaa.
Saiskos jotain lisäinformaatiota kun tätä niin paljon mainostat ?Joe Thornton sux!