Eric Rooslind
Jäsen
Höntsäturnaus, höntsäselostus.Ylekin voisi vähän kierrättää näitä selostajia, kyllästyttää tämä Leinosen Simo puusilmineen ja heikkoine sääntötietämyksineen. Lisäksi kaverilla on vittumaisen terävä ääni selostustyöhön.
Höntsäturnaus, höntsäselostus.Ylekin voisi vähän kierrättää näitä selostajia, kyllästyttää tämä Leinosen Simo puusilmineen ja heikkoine sääntötietämyksineen. Lisäksi kaverilla on vittumaisen terävä ääni selostustyöhön.
Kyllä. Perinne alkoi 1939 Mainilassa.
Ylekin voisi vähän kierrättää näitä selostajia, kyllästyttää tämä Leinosen Simo puusilmineen ja heikkoine sääntötietämyksineen. Lisäksi kaverilla on vittumaisen terävä ääni selostustyöhön.
Höntsäturnaus, höntsäselostus.
Leinosessa on sellaista Bubimaista rauhallisuutta, ei kannata turhaan eläytyä. Kyllähän Ylen kokoisesta putiikista pitäisi löytyä pätevämpi kaveri tuonne selostamaan.Ylekin voisi vähän kierrättää näitä selostajia, kyllästyttää tämä Leinosen Simo puusilmineen ja heikkoine sääntötietämyksineen. Lisäksi kaverilla on vittumaisen terävä ääni selostustyöhön.
On, selostus.Tää Leinonen selostaa kaikki Ylen jääkiekot. Myös U20 joka ei ole höntsää
Oi niitä aikoja, kun joulun alla pelattiin Izvestija-turnaus ja pelejä selosti Antero Karapalo. Eikä kukaan kotikatsomoissa narissut Ylelle huonosta tuotannosta.Ylekin voisi vähän kierrättää näitä selostajia, kyllästyttää tämä Leinosen Simo puusilmineen ja heikkoine sääntötietämyksineen. Lisäksi kaverilla on vittumaisen terävä ääni selostustyöhön.
Kyllä. Perinne alkoi 1939 Mainilassa.
Paloiteltuna sekajätteeseen kun on ensin annettu tunti turpaan.Suositteletko bio- vai sekajätettä?
Jos Hannun mukaan ei ole käynyt Venäjällä ja Tsekeissä, ei ole käynyt missään.
Pellaakohan tuo Niemelä ittensä mm-kissoihin.
Itse en sitten ole käynyt missään
Mukava että Venäjä haluaa juuri näihin stadionpeleihin Suomen vastustajaksi. Kertoo jotain Suomen vetovoimasta että se on ollut juuri Suomi eikä Ruotsi tai Tshekki. Ei liene väärin sanoa, että Suomi on se ykkösvihollinen Venäjälle jääkiekossa kun ottaa huomioon MM-kisojen välierät 07 ja 16 sekä Sotshin puolivälierä.
Mukava että Venäjä haluaa juuri näihin stadionpeleihin Suomen vastustajaksi. Kertoo jotain Suomen vetovoimasta että se on ollut juuri Suomi eikä Ruotsi tai Tshekki. Ei liene väärin sanoa, että Suomi on se ykkösvihollinen Venäjälle jääkiekossa kun ottaa huomioon MM-kisojen välierät 07 ja 16 sekä Sotshin puolivälierä.
Minä oon käyny Venäjälläki eli oon nähnyt kaiken.Itse olen käynyt ilmeisesti jossain kun olen käynyt Tsekeissä.
Minä oon käyny Venäjälläki eli oon nähnyt kaiken.
Miksi pitäisi keskustella Suomen kakkosmaalivahdista? Mieluummin keskustellaan Tuohimaasta; eli siitä maalivahdista joka sentään on pelannut hyvin.Mutta olisiko sinulla hetki aikaa keskustella Eetu Laurikaisesta?