Miksi vastaisin Tuohimaa, kun vastaukseni on Pekka Rinne?!Eli et pystynyt vastaamaan Tuohimaata. Noloa.
Miksi vastaisin Tuohimaa, kun vastaukseni on Pekka Rinne?!Eli et pystynyt vastaamaan Tuohimaata. Noloa.
Eli et pystynyt vastaamaan Tuohimaata. Noloa.
Eetu Laurikainen. Kysyn uudelleen. Kumman laittaisin huomenna maaliin, Laurikaisen vai Tuohimaan?
Koska Pekka Rinne ei voi pelata huomenna Venäjää vastaan. Laurikainen ja Tuohimaa sen sijaan voivat.Miksi vastaisin Tuohimaa, kun vastaukseni on Pekka Rinne?!
Minä en ensinnäkään täällä raivoa. Minä olen Suomen kannattaja enkä JYPin tai HIFKin kannattaja. Minulle ei ole missään nimessä ongelma myöntää, että Laurikainen on ollut Liigassa parempi kuin Tuohimaa. Laurikainen kuitenkin oli surkea Tshekkiä vastaan, kun taas Tuohimaa pelasi loistavan ottelun, kruununa tottakai maali.Mistä tämä sinun raivoamisesi oikein kumpuaa? Kenties siitä, että Laurikainen on ollut tällä kaudella Liigassa parempi kuin Tuohimaa? Vai onko taustalla jotain vakavampaa?
Sinä toivot siis huonommin pelanneen maalivahdin Venäjää vastaan. Onneksi sinä et ole Jukka Jalonen.Alkuperäinen kysymys taisi olla, että kumpi pelaa? Vastaus: En tiedä. Sitten kysymys muutti vähän muotoaan, eli kumman toivoisin pelaavan? Vastaus: Ehdottomasti Eetu Laurikainen.
Voi jumalauta! Imuri vittuun sieltä!!!!
Vittu jos tuo saatanan Laurikainen valitaan MM-kisoihin niin kannustan Tanskaa.
Laurikaisella voisi olla uraa huorana, kun haarat aukeaa heti kun joku lyö haaroihin sisään. Vittu!
Minä en ensinnäkään täällä raivoa.
Ja onneksi sinä et ole Jukka Jalonen.Koska Pekka Rinne ei voi pelata huomenna Venäjää vastaan. Laurikainen ja Tuohimaa sen sijaan voivat.
Minä en ensinnäkään täällä raivoa. Minä olen Suomen kannattaja enkä JYPin tai HIFKin kannattaja. Minulle ei ole missään nimessä ongelma myöntää, että Laurikainen on ollut Liigassa parempi kuin Tuohimaa. Laurikainen kuitenkin oli surkea Tshekkiä vastaan, kun taas Tuohimaa pelasi loistavan ottelun, kruununa tottakai maali.
Peukku sinulle että sinussa on miestä myöntää, että Tuohimaa ehdottomasti huomenna maaliin.
Sinä toivot siis huonommin pelanneen maalivahdin Venäjää vastaan. Onneksi sinä et ole Jukka Jalonen.
Kyllä sitä saa olla harmissaan, jos Suomen maalivahti epäonnistuu, mutta kaukana tuo on vielä raivosta.No hyvä ettet raivoa. Minä jo luulin.
Näin JYP-kannattajana otan mieluusti Laurikaisen takaisin ehjänä. Luukkuveskari harvemmin loukkaantuu.
Menee nyt väärään ketjuun, mutta menkööt.Sori että tämä tulee seurantaketjuun, mutta missään muuallakaan tätä asiaa ei keskustella. Tämä sääntö on yksi tulkinnanvaraisimpia sääntöjä ihan jo junnuissa. Tiukimmat tuomarit pitävät viiksiä rajana ja yleisin raja on ns. ringetteviivat B-pisteen siniviivan puoleisilla kaarella. Jo E-junnuissa tuomarit saattavat pakottaa maalivahdin vaihtoon tai ilman maalivahtia kuudella pelaamiseen, jos hän erehtyy hakemaan esimerkiksi ekalla pelikatkolla erätauolta unohtunutta juomapulloaan itse, eikä puolustaja sitä tuo.
Alkuperäinen säännön tarkoitus on aika selkeä, että tuomarin pitää saada selvä signaali, koska maalivahti otetaan vaihtoon, mutta sen myöhemmät tulkinnat ovat joskus mielivaltaisia tilanteissa, joissa kaikki oikeasti tajuaa ettei tarkoitus ollut se.
Luulen, että tuossa pelissä maalivahtivalmentaja oli se, joka huusi varmuuden vuoksi Tuohimaan vaihtoon kun tajusi, että kyseessä tehtiin juuri tuon epämääräisen linjan rikkominen.
Editoin jo tuohon ylle. Maalivahti saa pelata sinisen yläpuolella ja jossain halleissa toinen luukku on sinisen alapuolella, eli voi olla vaihtoaitiolla jo ennen sinistä. Minä sanon, että vaihtoalue on 1.5m ja sen sisälle meneminen on se raja. Ja tämä vain katkoilla! Eli pelissä maalivahti saa käydä punaiselle asti missä vain. Tätä tukee myös sääntökirja.Tämä kuulostaa hyvältä kaikin puolin, mutta osaatko sanoa itse mikä on se täsmällinen fyysinen raja? Nimittäin tästä on todella paljon erilaisia variaatioita, ainakin kun kyseessä on ollut D ja E-junnut.
Ainakin tuo Ilta-Sanomien siniviiva oli minulla ihan uusi.
Ai että, mäkin hämärästi muistan noi laavakylvyt. Priceless.Tuohimaan aikanaan Jokereissa saamat laavakylvyt ovat vihdoin tehonneet ja mies on noussut täysin uudelle tasolle, myös maalintekijänä. Ja hyvä näin!
Onko muilla selostus edellä pelitapahtumia?
Hieno seurata kun 4 sekuntia selostus pelikuvaa edellä.