Otteluseuranta Blues-HIFK 15.12.2008

  • 64 292
  • 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minusta sillä ei ole mitään tekemistä, vaikka olisi koko liigan paras pelaaja jos pelityyli on tuollainen. Selkääntaklauksia ja jatkuvaa huitomista käsille ja useimmiten vihellyksen jälkeen. Muutenkin ehkä koko liigan juntein jätkä, eli espoolaisittain janari.

Olkoon. Selkääntaklauksia ja huitomista en kyllä hyväksy tietenkään, mutta jos on paras maalintekijä, niin mielestäni on IFK:lle tärkeää pitää sellainen jätkä kentällä. 0-2 johtomaali tuliki sitten.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bates löysäilee radion mukaan ja 1-2.
Onneksi muuten radion kautta ei kuule kunnolla tuota sm-liigan paskinta maalilaulua.
 
Olkoon. Selkääntaklauksia ja huitomista en kyllä hyväksy tietenkään, mutta jos on paras maalintekijä, niin mielestäni on IFK:lle tärkeää pitää sellainen jätkä kentällä.

Tottakai IFK tarvitsee Sonkajärven juntin panosta kentällä enemmän kuin katsomossa. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että juntti itse sietäisi saada joskus nenunsa pipiksi.

Ja samaa mieltä muiden kanssa siitä, että tunnetta piisaa ja se on pääasia!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei tämä voi olla näin vaikeaa.

Nyt jos käyt lukemassa kaikki omat viestisi, niin huomaat kenellä tässä on vaikeaa.

1) Toteat, että Pikkaraisen maalimäärä ei ole mikään meriitti. Siellä se lukee viestissäsi ja ainoastaan siihen vastasin. Sorry, että en ole ajatustenlukija, ymmärrän viestiksi vain sen mitä siihen on kirjoitettu. Jos olisi ollut tarkoitus todeta, että "Ikävä kun Pikkaraisella on vielä hampaat" olisi kannattanut ehdottomasti kirjoittaa "Ikävä kun Pikkaraisella on vielä hampaat" . Totesit, että 13 tehtyä maalia ei ole mikään meriitti ja kerroin sitten siihen, että se on enemmän kuin mitä teidän Tenute ja Rita ovat pystyneet kaikelta tappelemiseltaan tekemään.

2) "Jokereissa sentään tapellaan" -kommentin heität ihan itse myöskin. Vastasin myös siihen: Ei tapella mitenkään merkittävästi enemmän kuin muissa joukkueissa ja lisäksi Jokereissakin on vuosien varrella ollut useita tissiposkia.

3) Selänteen otin esimerkiksi jokeripelaajasta, joka mua on aina vituttanut. Ei sekään koskaan tapellut.

Ei tämä sen vakavampaa ole, ei oikeasti. Musta on hauskaa, että kiehuvimmat kommentit Blues-HIFK -otteluun tulevat jokerileiristä
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen Gagsin kanssa täysin samaa mieltä. Tuo pikku savolainen humanoidi voisi edes joskus ottaa vastuuta koiruuksistaan. Mutta ei, tämä kilpikonna luikkii aina nopiasti vaihtoaitioon turvaan. Minua ei kiinnosta vittuakaan vaikka olisi paras maalintekijämme tällä hetkellä. Ämmä, mikä ämmä!!!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tottakai IFK tarvitsee Sonkajärven juntin panosta kentällä enemmän kuin katsomossa. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että juntti itse sietäisi saada joskus nenunsa pipiksi.

Ja samaa mieltä muiden kanssa siitä, että tunnetta piisaa ja se on pääasia!

Jep, kyllä omista sikailuista pitää kuitti saada, mutta yritin kommentoida vain siihen, miksi Pikkaraisen kannattaa pitää se pää kylmänä. Jatketaan...
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Hankala se on tapella kun kaveri hyökkää takaa kimppuun ja kaadut jäähän. Olisihan lostedt voinut edes antaa pikun nousta ylös jos kerran tapella halusi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ennemminkin punaisilta meni terkut Bluesin puolelle, että kannattaa harjoitella vielä tuota noutamista. Pate nouti itsensä ja HIFK:n 19-v räkänokka nouti yhden Bluesin tärkeistä lenkeistä.

Eiköhän Pate hallitse tuon noutamisen jalon taidon ihan hyvin, ei vaan osannut arvata että muka-kova Pikkarainen olisi noin neiti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hankala se on tapella kun kaveri hyökkää takaa kimppuun ja kaadut jäähän. Olisihan lostedt voinut edes antaa pikun nousta ylös jos kerran tapella halusi.

Ei vittu, katsokaa nyt se video uusiksi. Pikkaraisen ensimmäinen ja ainoa teko tuossa tilanteessa oli jalkoihin kiinni iskeminen, siinä ei ollut mitään yritystä nousta ylös ja tapella normaalisti.
 

#76

Jäsen
Olen Gagsin kanssa täysin samaa mieltä. Tuo pikku savolainen humanoidi voisi edes joskus ottaa vastuuta koiruuksistaan. Mutta ei, tämä kilpikonna luikkii aina nopiasti vaihtoaitioon turvaan. Minua ei kiinnosta vittuakaan vaikka olisi paras maalintekijämme tällä hetkellä. Ämmä, mikä ämmä!!!
Kuinka moni sikaileva pelaaja ottaa vastuuta tekemisistään? Eikös viime keväänäkin Helenius tapellut jonkun Blues-pelaajan kanssa Hirson huidottua Osalaa sen sijaan että Hirso olisi vastannut teoistaan?

Näitä tämän tyylisiä pelaajia on ollut jo kauan liigassa ja tulee jatkossakin olemaan, valitettavasti. Liigan oikeuden jako voisi näihin helposti puuttua, mutta tahto puuttuu.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän Pate hallitse tuon noutamisen jalon taidon ihan hyvin, ei vaan osannut arvata että muka-kova Pikkarainen olisi noin neiti.

Pikkarainen tarvitsee siis spartalaisen mentorin. Ikävää mitä edellisessä matsissa tapahtui, mutta ei tuon takia kannata käsiään enää vaivata. Tilanne vain näytti pahemmalta kuin oli, kun vastustaja kuulu Team Linnunluun kokoonpanoon.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kuka noutaa ja kenet kun Uhlbäckillä meni ilmeisesti nivunen?

Ainoa asia mikä vituttaa tässä ottelussa on se ettei itse jaksanut raahautua Espooseen tätä matsia katsomaan. Kuullostaa Hinkkasen selostamana ihan kelpo viihteeltä edelleen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ämmä, mikä ämmä!!!

Ei tässäkään ole mun mielestä mitään epäselvää. Kaipaan Pikkaraista HIFK:hon yhtä paljon kuin peräsuolihuuhtelua. Just totesin, että Pate mieluummin näistä kahdesta. Heitin vain, että kaikesta ämmämäisyydestään huolimatta tämä tyyppi on kiskaissut kuitenkin paljon maaleja - ja siitä hänelle itse asiassa palkkaa maksetaankin. Mutta ei maalintekijällä saisi olla mitään erityisiä oikeuksia olla ämmämpi kuin muut. Silti mua huvittaa ylipäätään suomalaiseen urheilukeskusteluun kuuluva liioittelu. Kun jotain vihataan, kaikki hänen saavutuksensa aivan yksinkertaisesti nollataan. Otetaan pois historiasta. Kun menee sanomaan vaikka jostain kusipäästä satasen juoksijasta, että eihän toi ole kuin 10,50 -jätkä, niin tokihan se vituttaa, kun korjataan, että on se kusipää mutta juossut silti 9,80. Menee koko sydämestä lähteneestä dissauksesta tietty terä
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Eiköhän Pate hallitse tuon noutamisen jalon taidon ihan hyvin, ei vaan osannut arvata että muka-kova Pikkarainen olisi noin neiti.

Ihmetyttää se minkälaisia hengenahdistuksia ihmiset täällä saavat Pikkaraisesta. Pikuun kohdistuu "komarovsihvos" - ajojahti. Antakaa jo olla. Ei se mihinkään tota lopeta kuitenkaan. Miksi lopettaisi? Hankkinut jo kaksi ylivoimaa tänää olemalla Ilkka Pikkarainen. Ja, että kukaan ei saa päähänsä, että olisin joku Piku fani. En ole, arvostelenhan minä Komarovia ja Sihvostakin. Tiedän vain sen, että ei noi sitä mihinkään lopeta vaikka kuinka itkettäisiin täällä. Tai silloin jos joku tulee ja läväyttää turpaan. Vitutusketjuun voi varmaan mennä purkamaan loput ahdistukset?
Niin, tämä viesti oli siis yleisesti Pikkaraisesta itkeville. Ei Daespoolle henk.koht.
 

Toompe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tämäniltainen tapaus ei saa minua halveksimaan kumpaakaan herroista Lostedt ja Pikkarainen. Ei Pikukaan tuossa mitään ehtinyt tehdä, joten en oikein ymmärrä joitain viestejä. Melartille iso käsi! Hienoa, että edes nuorilla on vielä asennetta mukana.

Niin, nämähän olvat niitä NHL:ssäki hyväksyttyjä "pelitilannetappeluita".

Harmi, ettei S/M-liigassa kuitata vääriä tai liian rajuja taklauksi heti pelitilanteessa niinkuin Nahilassa tehdään. Täällä jurnutetaan, että puolen vuoden päästä nähdään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös