Otteluseuranta Blues-HIFK 15.12.2008

  • 64 292
  • 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Huvittavaa kyllä puukäsi-Pikkarainen on latonut enemmän maaleja kuin yksikään Bluesin jamppa...

Tämä on totta, tosin Bluesin vemppa-joukkue ei paljoa pääse haastamaan kun puolet matseista menee katsomossa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.
Millä lailla säälittävä? Luuletko sekunninkaan ajan ettei Pikkarainen tiennyt mitä on tulossa?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Bluesilta meni terkkuja IFK:n toimistolle => kyllä kannatti pistää Kip pois...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.

Ja miksi oli jäässä? Koska Pikkarainen käytti Steve McKennan patentoimaa jalkahalia normaalin tappelun sijaan.

Pikkarainen haastettiin, ei ollut munaa ottaa vastaan haastetta ja otettiin väkisin kuin valkoihoinen nainen öisessä Kaisaniemen puistossa. Tosin Pikkarainen sai kyynelkaasun käsilaukustaan ennenkuin mitään vakavaa kerkesi tapahtua.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä lailla säälittävä? Luuletko sekunninkaan ajan ettei Pikkarainen tiennyt mitä on tulossa?

No säälittävää siinä on se, että Pate lähtee itse hodareille ja Piku jatkaa jäällä. Tempun olis pro-jäbä hoitanu niin, että molemmat lähtee.

Patelle irtoaa kyllä multa respektiä kun nyt yleensä suoritti asian. Eli ajatus kaunis mutta toteutus aika ruma. Säälittävä siis ;)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja vielä enemmän vaikenisin tuon nähtyäni. 19 vuotias junnu takoo teidän kovanaamaa päähän oikein urakalla.

Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.

Niinno todellinen kovanaama. Maalinedessä se osaa sätkiä jos sinne edes kerkeää.


Bluesin "kova" peli on kyllä niin nähty, ei noista noudoistakaan tullut yhtään mitään.

GO ifk.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Gagsille

Jaa minkä faktan? Vastasin tähän:

BR:
Niin varsinkin kun on IFK;n paras maalintekijä tällä kaudella... ; ))))
Gags:
Siinähän sitä meriittiä onkin kerrakseen.

Mainitsin vain, että on Pikkaraisesta mitä mieltä tahansa, niin hänen 13 maaliaan on ihan hyvä meriitti tällä kaudella tähän liigaan? "Jokereissa sentään tapellaan"? Mun mielestäni tällä kaudella on tapeltu ihan yhtä paljon molempien otteluissa ja löydän myös vaivatta muistoistani myös Jokerien kieltäytymisiä tappeluista; Tomek ei lähtenyt Pasia vastaan jne. Ei ole mitään perustetta väittää pokkana, että senjasen joukkueen pelaajat lähtevät aina. Sellaista joukkuetta ei olekaan.

Pointtini: Ymmärrän, että Pikkarainen ahdistaa, mutta ei se, että toisen joukkueen yksi pelaaja ahdistaa, nosta oman joukkueen suoritustasoa millään saralla. Eikä ahdistuskortilla saa myöskään yhtään kohteen tekemää maalia nollattua. Ei tämä sellainen automaatio ole. Muuten Selänteen perslävellä olisi nolla maalia, niin paljon olen häntä vihannut liigassa.
 

#76

Jäsen
Mutta ei nyt halveksita Pikulta tehtyjä maaleja kuitenkaan pois. Kyseessä on tämän liigan 6. paras maalintekijä kuitenkin. Edellä ei ketään myöskään Bluesista. Joten ehkä tämä kertoo enemmän sitten koko liigasta? 13 maalia ei ole paska suoritus.
Väärin tehtyjä maaleja? Liigan taso jo niin huono, että Ilkkakin pärjää?

Inhottavan tyylinen pelaaja, mutta niin on Lostedtkin. Kumpikin liigasta jonnekin sirkukseen viihdyttämään ihmisiä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minkä faktan? Jokereissa sentään tapellaan.

Niin, teillähän Rita Ja Tenute paukuttavat lättyyn aina paikan tullen. Ihme meininkiä. IFK:n paras maalintekijä ja pitäs tapella aina itsensä ulos..
AV skulaa näköjään tänään ihan kivasti.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No säälittävää siinä on se, että Pate lähtee itse hodareille ja Piku jatkaa jäällä. Tempun olis pro-jäbä hoitanu niin, että molemmat lähtee.

Patelle irtoaa kyllä multa respektiä kun nyt yleensä suoritti asian. Eli ajatus kaunis mutta toteutus aika ruma. Säälittävä siis ;)
Täällä joku siis vielä luulee ihan tosissaan että tarkoitus oli saada Pikkarainen ulos pelistä? Ei taatusti ollut, vaan saada hänet vastaamaan teoistaan. Suoritus oli huono siksi, että Pikkaraisella on hampaat tallella, siitä säälittävyydestä olen samaa mieltä ehdottomasti.
 
IFK:n paras maalintekijä ja pitäs tapella aina itsensä ulos

Minusta sillä ei ole mitään tekemistä, vaikka olisi koko liigan paras pelaaja jos pelityyli on tuollainen. Selkääntaklauksia ja jatkuvaa huitomista käsille ja useimmiten vihellyksen jälkeen. Muutenkin ehkä koko liigan juntein jätkä, eli espoolaisittain janari.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Inhottavan tyylinen pelaaja, mutta niin on Lostedtkin. Kumpikin liigasta jonnekin sirkukseen viihdyttämään ihmisiä.

Lostedt ja Pikkarainen ovat niin loistavia pelaajia, että saavat kokonaan ulkopuolisenkin joukkueen fanit ahdistumaan - ei paha suoritus ! :).
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vastasin tähän:
Sorry, ei aukea edes vähää alusta. Ei Pikkaraisen tehoilla, ahdistumisella, Jokereiden pelaajien tai Selänteen tehoilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että Pikkarainen yritetään saada tilille aiemmista teoistaan. Ei tämä voi olla näin vaikeaa.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mä taidan useamminkin avata näitä seurantaketjuja, kun näin kiihkeäksi menee- puolin ja toisin ja ihan joka suuntaan... ; ) Hienosti on kyllä IFK tappanut jäähyjä tähän asti ja tapahtumia on ainakin matsissa riittänyt!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen siinä samaa mieltä Isakssonin kanssa, että mielestäni onnistunut kuitti on sellainen, että ei siinä tarvitse kysellä että "hei mitäs jos nyt pudotettais nää hanskat, ok?" vaan vastustaja otetaan väkisin (tätä Pate toki yritti). Ja mielestäni onnistuneeseen kuittiin kuuluu se, että vastustaja saa siitä edes pään kipeäksi. On täysin turha ottaa ulosajoa sellaisista tilanteista kuin vaikkapa Wilm vs Ustrnul, jolloin ns. kuitinantaja ei saa mitään aikaiseksi ja yleisökin hänelle nauraa.

Ainakin itse toivon että HIFK tarvittaessa nimenomaan kuittaa väkisin, eli jos ei kaveria kiinnosta niin väkisin vedetään pleksiin. Ja tämä vain jos on selvästi sikailtu. Jokaista loukkaantumiseen johtavaa hipaisua on täysin naurettavaa lähteä "kostamaan". Pitäisikö sellaiset vedotkin kostaa mistä veskari loukkaantuu?

Tämäniltainen tapaus ei saa minua halveksimaan kumpaakaan herroista Lostedt ja Pikkarainen. Ei Pikukaan tuossa mitään ehtinyt tehdä, joten en oikein ymmärrä joitain viestejä. Melartille iso käsi! Hienoa, että edes nuorilla on vielä asennetta mukana. Nyt kun vaan Nieminenkin kestäisi maalilla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös