Minkä faktan? Jokereissa sentään tapellaan.
Kuka? Yksi halailun sm-mitalisti teillä on ja sitten se, joka menettää henkisen balanssinsa, kun coachi ei kättele.
Lostedt - I. Pikkarainen: http://nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=3435&cat=0
Huvittavaa kyllä puukäsi-Pikkarainen on latonut enemmän maaleja kuin yksikään Bluesin jamppa...
Mites meni Eki vs. Melart?
Millä lailla säälittävä? Luuletko sekunninkaan ajan ettei Pikkarainen tiennyt mitä on tulossa?Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.
Ja Dan "Vahvistus" Hacker jäähylle kampituksesta..
Ja Dan "Vahvistus" Hacker jäähylle kampituksesta..
Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.
Millä lailla säälittävä? Luuletko sekunninkaan ajan ettei Pikkarainen tiennyt mitä on tulossa?
Ja vielä enemmän vaikenisin tuon nähtyäni. 19 vuotias junnu takoo teidän kovanaamaa päähän oikein urakalla.
Jos mä olisin espoolainen niin pitäisin tuosta kyllä aika pientä meteliä. Lostedtin puskista tullut hyökkäys antoi muutaman sekunnin edun, minkä jälkeen jätkä oli selällään jäässä. Suorastaan säälittävä nouto.
Väärin tehtyjä maaleja? Liigan taso jo niin huono, että Ilkkakin pärjää?Mutta ei nyt halveksita Pikulta tehtyjä maaleja kuitenkaan pois. Kyseessä on tämän liigan 6. paras maalintekijä kuitenkin. Edellä ei ketään myöskään Bluesista. Joten ehkä tämä kertoo enemmän sitten koko liigasta? 13 maalia ei ole paska suoritus.
Täällä joku siis vielä luulee ihan tosissaan että tarkoitus oli saada Pikkarainen ulos pelistä? Ei taatusti ollut, vaan saada hänet vastaamaan teoistaan. Suoritus oli huono siksi, että Pikkaraisella on hampaat tallella, siitä säälittävyydestä olen samaa mieltä ehdottomasti.No säälittävää siinä on se, että Pate lähtee itse hodareille ja Piku jatkaa jäällä. Tempun olis pro-jäbä hoitanu niin, että molemmat lähtee.
Patelle irtoaa kyllä multa respektiä kun nyt yleensä suoritti asian. Eli ajatus kaunis mutta toteutus aika ruma. Säälittävä siis ;)
IFK:n paras maalintekijä ja pitäs tapella aina itsensä ulos
Inhottavan tyylinen pelaaja, mutta niin on Lostedtkin. Kumpikin liigasta jonnekin sirkukseen viihdyttämään ihmisiä.
Sorry, ei aukea edes vähää alusta. Ei Pikkaraisen tehoilla, ahdistumisella, Jokereiden pelaajien tai Selänteen tehoilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että Pikkarainen yritetään saada tilille aiemmista teoistaan. Ei tämä voi olla näin vaikeaa.Vastasin tähän: