Otteluseuranta 6.–7.5.2014

  • 14 591
  • 146

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Kyllä Boston on todella hitaalla jalalla liikkeellä. Nukkua pitäis, mutta mahdollinen kolmannen erän ryöpytys olisi kiva nähdä livenä.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Siis kuva vittu tämä Bruinsin siniviivaa pelannut pässi oli? Habsin saadessa kiekon katsoin että eipä tuossa hätää, kaksi miestä kiekon alla ja ehtivät hyvin peruuttelemaan Subbanin tasolle. Niin sitten tämä riemuidiootti lähtee painottomalta puolelta hakemaan jotain vuosisadan pommia ja Subban hiipii jo kuolleesta tilanteesta läpiajoon. Siis ei jumalauta nuorten kisoissakaan kukaan pelaa noin typerästi.

En nähnyt kuka oli. Farmiin joka tapauksessa.

Siinä ei kyllä kommunikaatio toiminut yhtään. Olisiko Hamilton ollut siinä se säntäävä pakki, mutta ei voinut olla tietoinen jäähyn loppumisesta, niin järjetön höntyily oli.
 

ace

Jäsen
No nyt on viimeisen vitosen aikana ollut molemmilla kiitettävästi paikkoja. Vielä kun saadaan vähän kähinää mukaan.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kun ei mene niin ei mene. Lucickin ampuu avopaikasta ohi. Price seisoo päällään, ollut todella hyvä tässä sarjassa.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ja näin, olin jo melkein sanomassa. Montreal käyttää paikkansa tappavan tehokkaasti. Raskin pitäisi ottaa todella isoja torjuntoja, niin kuin Price ottaa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Hauska peli Raskille. Kunnon vetoja ei tule juuri lainkaan, ja sitten kun joku selkeä paikka tulee, niin se on näköjään aina läpiajo tai joku tshekkiläinen takatolpalla.

Price pelaa hienosti.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Unibet tarjoaa kertoimeksi 60,00 Bostonin voitolle. Tarttuuko joku? :)

Price ollut jäätävä, mutta on Bruins viimeistellyt myös huonosti paikoistaan.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Montas läpiajoo Pricelle tänään tullu?
Ei yhtään, en sano että maalit olisivat mitenkään helppoja olleet. Bruins nyt vaan taistelee Pricen kanssa ja on pahasti tappiolla, nyt vaan Raskilta tarvittaisiin sellaista jumal-moodia, jotta voisi auttaa joukkuettaan. Sanotaanko vaikka niin, että Rask ei ole todellakaan ollut huono, mutta Price on vain ainakin tänään ollut parempi. Montreal blokkaa todellä hyvin laukauksia ja Bruinsin puolustuksella näyttäisi olevan avoimet ovet.
 
Viimeksi muokattu:

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Boston kaventaa, 1-3 ja peli taas avoin.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Bruins tekee tästä vielä pelin. Bergeron voittaa aloituksen, Krug vetää ja Bergeron ohjaa itse sisään.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä olin pikkuskidinä Habs-fani, mulla on punainen kortsupipo vuodelta 1994.

Aika mielenkiintoinen peli menossa. Boston on iso, fyysinen, varmanoloinen. Habitantsit juoksee ku aropuput ja koittaa intuitiolla keksiä yllätyksellisiä pelejä. Pricella aivan maaginen ilta ja toisessa päässä näyttäisi olevan vähän Tuukalla tukalaa. Todella hieno syötönkatko ja pystysyöttö 3-0 maalissa.

No tuli sitten 1-3. Le club du hockey vie silti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kerkisitkö panostaa ennen maalia?

No arvaapa? Kahdeksan sekunnin viive oli jossain kolmessa, kun tuli maali ja homma nollaantu. Noh, kertoimella 20 vedin sen vitosen sisään. Helpostihan tuommoinen 3-1 johto sulaa kolmannessa Bruinsia vastaan, minä sen tiedän kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös