Jeps.Kello rupeaa olemaan jo 1 yöllä paikallista aikaa?
Tänks!Mä voin ratkoa pelin menemällä aamusavulle, pääsee kaikki tekemään muita juttuja. Ei ois ensimmäinen jatkoerämaali joka tällä tavalla tulee missattua.
:)Mä voin ratkoa pelin menemällä aamusavulle, pääsee kaikki tekemään muita juttuja. Ei ois ensimmäinen jatkoerämaali joka tällä tavalla tulee missattua.
No miltäs kessu maistui?Mä voin ratkoa pelin menemällä aamusavulle, pääsee kaikki tekemään muita juttuja. Ei ois ensimmäinen jatkoerämaali joka tällä tavalla tulee missattua.
No miltäs kessu maistui?
Itse olisin halunnut vielä katsella, mutta kiitän kaverin puolesta. Mä voin ottaa seuraavalla kerralla roolit, oon kans todennut omat lahjani näissä.Tappion maku siinä oli ensihenkäyksestä asti. Maalin uusinnan sentään näin :)
Älä jaksa... Turha heittäytyä tuohon mukaan. Tilanne oli hyvin monisäikeinen ja nää suomalaiset kotisohvatuomaroinnit menee takuulla pieleen verrattuna ammattilaisten tulkintoihin rapakon takana. Pulinat pois ja seuraavaan peliin voittamaan.Ja kuten mä sanoin. Nashville voittaa, koska Sharksilta hylätään maali joka olisi pitänyt hyväksyä. Aikamoinen farssi ja melkein huvittais lopettaa NHL:n seuraaminen tällasen farssin jälkeen.
Muotoilin kyllä hieman huonosti, sillä tottakai mä tulokset ja muut tulen kattomaan vastedeskin, mutta mitään järkeä ei ole maksaa pelien katsomisesta ja samalla myös pilata unirytmi jos menee noin mitä tänään meni. Tietysti hyvin harvinainen tilanne että menee vihkoon maalituomio noin tärkeässä tilanteessa, mutta silti eihän tuollaisia saa käydä. Eikä se, että en tulisi katsomaan pelejä vastaisuudessa ole pois keneltäkään muulta, vain itseltäni tai vaihtoehtoisesti voi olla hyväkin mulle jos mä en noita pelejä enää alka yöllä katsele kun säästän rahaa ja saan unta. Ja kyllähän tuosta jos sun suosikkijoukkueelle vastaava kävisi varmasti tunteita herättäisi.Älä jaksa... Turha heittäytyä tuohon mukaan. Tilanne oli hyvin monisäikeinen ja nää suomalaiset kotisohvatuomaroinnit menee takuulla pieleen verrattuna ammattilaisten tulkintoihin rapakon takana. Pulinat pois ja seuraavaan peliin voittamaan.
Muotoilin kyllä hieman huonosti, sillä tottakai mä tulokset ja muut tulen kattomaan vastedeskin, mutta mitään järkeä ei ole maksaa pelien katsomisesta ja samalla myös pilata unirytmi jos menee noin mitä tänään meni. Tietysti hyvin harvinainen tilanne että menee vihkoon maalituomio noin tärkeässä tilanteessa, mutta silti eihän tuollaisia saa käydä. Eikä se, että en tulisi katsomaan pelejä vastaisuudessa ole pois keneltäkään muulta, vain itseltäni tai vaihtoehtoisesti voi olla hyväkin mulle jos mä en noita pelejä enää alka yöllä katsele kun säästän rahaa ja saan unta. Ja kyllähän tuosta jos sun suosikkijoukkueelle vastaava kävisi varmasti tunteita herättäisi.
Mutta se siitä ja sitten kuitenkin seuraavaan peliin. Sharksin pitää lähetä voittamaan ja heidän tulee kyllä unohtaa tämä tilanne. Siitä olet oikeassa. Uskonkin, että Sharksilla on hyvät mahdollisuudet voittaa sarja ja kotietu on edelleen plakkarissa.