Se on oikein, terveisiä äijille/muijille siellä ;)
En kerro, ennenkuin saan selvyyden tuohon Lehtosen kielitaitoon :D
Se on oikein, terveisiä äijille/muijille siellä ;)
No saatana kun rupesivat kitisemään, niin pakko kysellä täältä. Kielitaito hävinnyt kuulemma täysin sun muuta paskaa. Kisastudio kyllä täällä päällä, mutta jatkoaika ja facebook kovassa käytössä silti.
Lehtonen osaa suomea ihan hyvin vieläkin ;)En kerro, ennenkuin saan selvyyden tuohon Lehtosen kielitaitoon :D
Sun kisavieraat on vaan niin päissään... Kyllä mä sain ihan hyvin 24/7 Kärpän haastiksesta selvää. ja ihan suomeksi oli!
Harmittaa ykkös-YV ja rightin puute.
...Kerroin terveiset paskalle porukalle, olivat kovin pettyneet.
Nyt oikeesti, onko niin että Yle ei saa edes radioida näitä? Mun on pakko katsoa Avalta loput finskimatsit, Taivainen on hyvä selostaja ja Mika Saukkonenkin tuntuu huikean kovalta verrattuna pesisanteroon.
Kerroin terveiset paskalle porukalle, olivat kovin pettyneet.
Ihan mielenkiinnosta; Arvailiko ne, että Kärppä ei enää suomea, vai lukeneet 7:sta?!?
Ainahan voit kuunnella matsit MM-lätkäradiosta. Jos siis tuo YLE ei ole sinulle mikään pakkomielle.
Hietanen on rightin mies ja ykkösyyveessä.
Eikö Suomelle olisi pitänyt tuomita rangaistuslaukaus tilanteessa, jossa Valko-Venäläis pakki sulki kiekon maalivahdin alueella? Vai onko IIHF:llä tässä asiassa eri säännöt?
Ei todellakaan ole. Mulle on pakkomielle saada selostus joltain muulta kuin Anterolta.
Ei sulkenut kiekkoa, ainoastaan siirsi kädellä maalivahdin alle, täsyin sallittu teko.