Otteluseuranta: 4.5.2012; MM-kisojen avauspäivä

  • 170 488
  • 870
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vain ihme juttu. Nämä kaksi suurta näkymätöntä - Kapanen ja Pyörälä ovat jälleen kerran kantavia voimia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suomi hallitsee, pyörittää ja rakentaa peliä, mutta maalinteko aivan tuskaa.

Hei, mä oon nähnyt tän pelin ennenkin!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt oikeesti, onko niin että Yle ei saa edes radioida näitä? Mun on pakko katsoa Avalta loput finskimatsit, Taivainen on hyvä selostaja ja Mika Saukkonenkin tuntuu huikean kovalta verrattuna pesisanteroon.

Janne Pesonen - paljon on parannettavaa tälläkin kaverilla. Kapanen ja Pyörälä aivan viiltävän luotettavia.
 
Viimeksi muokattu:

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Onko Kummola yksin hinnoitellut liput? Vaikka lippujen hinnat onkin kohtuuttomat, on kotikisat harvinaista "herkkua" eikä ole pakko ostaa jos maksaa liikaa, niin tein itse. Tuollainen buuaus ja vislaus avajaisissa ei kuulu lajiin. Onneksi sentään presidentti sai puhua rauhassa.

Tummennettuun veikkaan että on, buuaksesta ehdottomasti silti samaa mieltä, hävetti kyllä aika lailla.
 

d2uce

Jäsen
Syöttäkää nyt sille Jokiselle rankkari niin loppuu kritiikki kuin seinään!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Yllätyin kun valko-venäjää vastaan saadaan jo noinkin täyteen halli näillä hinnoilla. Loppuen lopuksi hyvä suoritus.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vauhdikas kaksiminuuttinen Globenissa. Pari jäähyä ja Norja kävi jo kilauttamassa tolppaa. Yleisömäärä Globenissa ihan floppi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Janina Frostell/Frylle on istumapaikka niin kauan kuin mulla on kasvot.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joensuu on ollut todella hyvä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ääh, jättäkää tuo Kölli Kortelaisen turhat reportaasit kentän laidalta pois jossei sillä ole muuta sanottavaa kuin "nyt ei enää pojat vitsaile", haluamme koko rahalla TAMIA!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelin virtaus on tasoittunut toisessa erässä ja Mikkekään ei taikonut kuin yhden maalipaikan. Leksa edelleen maaginen.

Joensuu ehkä suurin positiivisin ylläri so far.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Järkkäri häätämässä bailaavia ja kannustavia faneja istumaan takaisin penkkeihinsä. Aina yhtä hieno näky urheilutapahtumassa.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
On kyllä Filppukakin ihan eri kaveri kuin viimeksi.

Aika paljon saa mailaa käyttää. Muuhunkin kuin kiekon huiskimiseen
 

M10

Jäsen
Helvetin hyvältä näyttää Suomen peli. Siis ihan ajatellen ns. kovia pelejä. Kunhan saatais tuo Jussi Jokinen vaihdettua johonkin pelimiseen.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Topi Jaakola on ollut parempi kuin ennen. Yleensä kuuluu ei-niin-suosikkeihin, nyt on pelannut hyvin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Järkkäri häätämässä bailaavia ja kannustavia faneja istumaan takaisin penkkeihinsä. Aina yhtä hieno näky urheilutapahtumassa.

Ihan oikein niille huligaaneille ja hipeille! Kyllä katsomoon pitää tulla ehdottomasti pönöttämään tumma puku päällä ja rautakanki perseessä. Kummola on varmaan laittanut lippujen kylkeen pukeutumisohjeet.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Osaako tuo Lehtonen puhua suomea, vai onko sillä kielitaito hävinnyt täysin? Täällä kisastudiossa hirveä sota meneillään asiasta :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös